یک منبع موثق خبر می دهد محمد رویانیان نامزد جدی حضور در شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی یک از پول‌سازترین و مهمترین زیرمجموعه‌های وزارت نفت است .

گل؛ بعد از حضور منتقمی در باشگاه پرسپولیس آن هم به عنوان قائم‌ مقام  و در جریان قرار گرفتن امور، بسیاری از رسانه‌ها در خصوص جانشینی رویانیان و اینکه این گزینه وزارت ورزش مدیرعامل بعدی باشگاه پرسپولیس خواهد بود شروع به گمانه‌زنی‌هایی کردند که البته مطابق انتظار با تکذیب رویانیان و رئیس هیات‌مدیره باشگاه همراه بود.

اما این گمانه‌زنی‌ها با تکرار حرف‌های رویانیان درباره دلچرکین بودنش از فوتبال و خسته شدنش از حضور در این وادی پر حاشیه دوباره قوت گرفت.

در عین حال یک خبر که منبع موثقی هم دارد جدایی محمد رویانیان از باشگاه پرسپولیس را جدی‌تر کرد.

هر چند برخی در گمانه‌زنی‌های خود جدایی رویانیان از پرسپولیس را به حضورش در فدراسیون فوتبال مرتبط می‌دادند اما ظاهرا این مدیر می خواهد کلا از فوتبال کنار برود و پستی هم که برای او مد نظر گرفته شده فوتبالی نیست.

یک منبع موثق خبر می دهد محمد رویانیان نامزد جدی حضور در شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی یک از پول‌سازترین و مهمترین زیرمجموعه‌های وزارت نفت است و بعید نیست وی در این چند ماهه پایانی دولت در سمت ریاست این شرکت مشغول به فعالیتن شود و با توجه به فکرهای نوینی که دارد درآمدهای دولت را بالاتر ببرد.

به نظر می‌رسد اگر این جابجایی جدی باشد رویانیان به یک‌باره از پرسپولیس و فوتبال کنده خواهد شد تا در این چند ماه باقیمانده از عمر دولت فعلی در منصبی دیگر خدمت کند.منصبی که به پست دیگرش  یعنی ریاست ستاد حمل و نقل و سوخت بی‌ارتباط نیست و شاید در آنجا از پرسپولیس هم موفق‌تر باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)