پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هزینه مسابقه با میلان زیاد نیست و تقریبا نصف هزینه‌ای است که باشگاه هامبورگ از ما برای برگزاری یک دیدار دوستانه طلب کرده بود.

محمد رویانیان درباره توافقات بین پرسپولیس و میلان ایتالیا برای انجام بازی دوستانه بین پیشکسوتان دو باشگاه گفت: نمایندگان باشگاه پرسپولیس در ایتالیا حضور دارند و مذاکراتی انجام شده و قرار است هفته آینده اسپانسر ما پول اولیه را به حساب طرف میلانی واریز کند.

وی در پاسخ به این سوال که چه مبلغی به میلانی‌ها پرداخت می‌شود، تاکید کرد: نمی‌شود این مبلغ را گفت اما هزینه این مسابقه زیاد نیست و تقریبا نصف هزینه‌ای است که باشگاه هامبورگ از ما برای برگزاری یک دیدار دوستانه طلب کرده بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از هوادارانمان درخواست داریم که در روز بازی ( 7 آذر ) به ورزشگاه  آزادی بیایند و 100 هزار نفر از ستاره‌های ایران و ایتالیا دیدن کنند. اینگونه هم ورزشگاه پر می‌شود و هم کمک می‌شود تا پول این سفر و بازی تامین شود.

رویانیان در واکنش به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس از علی کریمی به خاطر اضافه پرداخت به این بازیکن اظهار داشت: این گونه مسائل به سیستم حقوقی و مالی باشگاه مربوط است و چند روزی هم تعطیل بودیم و من از چیزی خبر ندارم، فقط می‌دانم دوستان در حال پیگیری برخی مسائل مالی بودند.

وی در خصوص فعالیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، تصریح کرد: تا امشب مشخص می‌شود چه بازیکنانی به پرسپولیس می‌پیوندند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)