پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخی پیشکسوتان پرسپولیس کارهایی می‌کنند که واقعاً مانده‌ام علتش چیست.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم گلریزان از صحبت‌های محمد مایلی‌کهن انتقاد کرد و گفت: برای پرسپولیس سالی یک فتنه درست می‌کنند.

 

محمد رویانیان در حاشیه مراسم گلریزان موسسه خیریه بهشت رویایی درباره این مراسم گفت: اینگونه مراسم‌ها ورزش را قشنگ می‌کند و رسم پهلوانی را احیا می‌کند. من هم به همراه علی دایی در این مراسم شرکت کردم.

 

 زمانی که بازیکنان تیم ملی امید وارد هتل المپیک شدند، رویانیان با محسن مسلمان برخورد بسیار صمیمانه‌ای داشت. رویانیان در این باره گفت: مساله خاصی نبود. فقط وقتی دیدم بازیکنان تیم ملی آمدند با آنها به خوش و بش پرداختم و اصلا مساله آمدن مسلمان به پرسپولیس مطرح نبود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: پنجشنبه به همراه علی دایی به اردبیل سفر می‌کنیم تا هم به مسائل کاری بپردازیم و هم در یک مراسم خانوادگی علی‌آقا شرکت کنیم.

محمد رویانیان با اشاره به پیگیری شکایت باشگاه از مایلی‌کهن عنوان کرد: وکیل باشگاه پرسپولیس و وکیل دایی پیگیر این موضوع هستند تا وضعیت شکایت‌مان از محمد مایلی‌کهن بررسی شود. ما در طول سه سال هم به علی دایی و دستیارانش 5 میلیارد نمی‌دهیم چه برسد به یک سال.

وی ادامه داد: او تهمت زده و ناروا گفته است، سالی یک‌بار می‌خواهند ما را اینگونه اذیت کنند و تا یک‌سال مشکل داشته باشیم. باید پاسخگوی حرف‌های خود باشند. مایلی‌کهن پیشکسوت پرسپولیس است و ما نمی‌دانیم حالا چه اقدامی باید بکنیم. برخی پیشکسوتان کاری می‌کنند که واقعاً مانده‌ام علتش چیست، نمی‌دانم پرسپولیسی هستند یا خیر.

 

 وی افزود: می‌گویند پرسپولیس امسال 50 میلیارد تومان خرج کرده است که این هم یک دروغ بزرگ است. متاسفانه برخی از پیشکسوتان پرسپولیس کارهایی می‌کنند که من واقعا وا می‌مانم که آنها پرسپولیسی هستند یا خیر.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: از طریق وکیل دایی و وکیل پرسپولیس دنبال این موضوع هستیم اما چرا باید دروغ و تهمت بزنند؟ این مسئله را بررسی می‌کنیم تا ببینیم 5 میلیارد درست است یا 50 میلیارد ایشان. این موضوع دروغ محض است، دروغ دروغ دروغ دروغ است.

 

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: متاسفانه سالی یک بار برای پرسپولیس فتنه درست می‌کنند.

وی همچنین با انتقاد از سریال پژمان تصریح کرد: به نظرم این سریال خوب نیست، یک مقدار در دیالوگ‌ها و موارد آن دقت نشده و این خوب نیست.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)