پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پرسپولیس گفت: هواداران به ما می‌گویند به جای این کارها بازی‌ها را ببرید که خدا را شکر نیز دیروز این کار را انجام دادیم.

محمد رویانیان در جلسه عقد قرارداد  3 بازیکن پرسپولیس با باشگاه بیرامار پرتغال گفت: ورزش کشور را شما خبرنگاران عزیز و رسانه‌ها زنده نگه می‌‌دارید و همیشه حماسه‌ها را شما ثبت کردید، اگر بازیکنی ستاره می‌شود با قدرت خلاقیت و نمایش استعدادها توسط شما این امر اتفاق می‌افتد. بی‌شک حضور شما و اتفاقی که امروز می‌افتد نقطه عطفی در تاریخ باشگاه‌های ایران است.

وی افزود: پس از چند ماه پیگیری نگران بودیم اگر دیشب می‌باختیم این مراسم را امروز چطور برگزار کنیم، هواداران به ما می‌گویند جای این کارها بازی‌هایمان را ببریم. خدا را شکر دیروز مقابل فولاد پیروز شدیم، می‌دانید پس از هر باخت 48 ساعت یک تیم به کما می‌رود. بعد از ظهر قرار است رستوران زنجیره‌ای پرسپولیس در شیراز افتتاح شود و این اتفاق در طی یک ماه آینده در 3 نقطه کشور می‌افتد، خدا را شکر دیروز مقتدرانه پیروز شدیم.

رویانیان خاطر نشان کرد: با مدیریت حمید استیلی در بخش آکادمی چند کار انجام دادیم، آکادمی پرسپولیس پس از 50 سال تشکیل شد و شورای آکادمی را ایجاد کردیم در استان‌هایی مثل اصفهان که یکی از بزرگترین آکادمی‌ها را دارد و همچنین در قزوین با حضور 350 بازیکن آکادمی به راه انداختیم، به قولم که باید در سراسر کشور مدرسه فوتبال ایجاد کنیم عمل خواهم کرد. 5 مربی را به برزیل فرستادیم تا دوره ببینند ، تأسیس دانشگاه در راستای توسعه پرسپولیس است، اتفاق بزرگ امروز این است که 3 بازیکن جوان و زیر 21 سال را به لیگ پرتغال می‌فرستیم تا بازی کنند، آموزش فنی ببینند و دانششان بالا برود. فوتبال در پرتغال بسیار معروف است.

وی تأکید کرد: این اتفاق تاکنون در ایران نیفتاده بود و مهم این است که ما شروع کردیم، می‌خواهیم  5 بازیکن بین 14 تا 19 سال را انتخاب کنیم و به برزیل بفرستیم. اتفاقا امروز متفاوت است چرا که این  3 بازیکن در لیگ بازی می‌کنند. استیلی و مشیری چند ماه در این راستا زحمت کشیدند، عرق ملی مدیر باشگاه پرتغال و اینکه او می‌خواست به پیشرفت فوتبال کشورش ایران کمک کند در این راستا خیلی مؤثر بود. امیدوارم این بازیکنان در پرتغال بدرخشند، اگر توانستند پیشرفت کنند و در همان جا بمانند خوشحال می‌شویم و اگر هم به تیم بازگشتند باز هم خوشحال می‌شویم که می‌توانند به موفقیت فوتبال ایران کمک کنند. قرارداد این بازیکنان تا دو سپتامبر که روز دوشنبه می‌شود باید ثبت شود و ITC آنها هم صادر خواهد شد.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که قرارداد این بازیکنان به شکلی است، عنوان کرد: آنها امسال پولشان از طرف پرسپولیس پرداخت می‌شود اما هزینه بازی‌ها، جا و رفت‌و آمد به عهده باشگاه بیرامار است، اگر سال بعد باشگاهی به سراغ آنها آمد حق ترانسفرش را با بیرامار مشترک هستیم، 60 درصد این قرارداد به ما و 40 درصد آن را باشگاه بیرامار دریافت می‌کند. (رویانیان خطاب به این 3 بازیکن اعلام کرد که باید عرضه و توان خود را نشان دهید و نشان دهید که چه می‌کنید)

وی در مورد اینکه آیا فعالیت اقتصادی مشترک هم دارند، عنوان کرد: قرارداد ما چند جانبه است و در بخش تبادل بازیکن، دانش مربی و مسائل تجاری کار خواهیم کرد و در بخش بازرگانی نیز همکاری خواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)