پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، گفت: هواداران نگران نباشند پرسپولیس با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران ان‌شاالله قهرمان جام حذفی خواهد شد.

محمد رویانیان که برای سفری زیارتی در مدینه منوره به سر می‌برد در گفت گو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: مسائلی که در برنامه نود مطرح شد از نگاه بنده می‌تواند عاملی باشد برای وحدت و همدلی هر چه بیشتر بین یحیی گل‌محمدی مهدی مهدوی‌کیا و کلیه بازیکنان تیم. در این روزهای پایانی سال هواداران پرسپولیس به هیچ عنوان نگران نباشند و اطمینان می‌دهم دور جدید تمرینات تیم با حضور سرمربی و کلیه نفرات آغاز خواهد شد و ان شاالله پرسپولیس با تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت همه جانبه هوادران می‌تواند به قهرمانی جام حذفی دست یابد.

رویانیان تصریح کرد: گل‌محمدی قطعا در پرسپولیس می‌ماند و مهدوی کیا هم در کنار ما هست. البته تاکید دارم مهدوی‌کیا بازی کند، اما او قبول نکرده ولی گل‌محمدی و مهدوی کیا برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس تلاش خواهند کرد. ان شا الله علی کریمی هم هر چه زودتر تمرینات جدی خود را آغاز کند تا بتواند برای بازی با داماش تیم را همراهی کند و مابقی بازیکنان هم تلاش می‌کنند پرسپولیس برای قهرمانی جام حذفی با قدرت هر چه تمام تر به میدان برود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت در مدینه منوره برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس و هوادرانش دعا می‌کنم وسال نو را پیشاپیش به همه هواداران عزیز پرسپولیس تبریک می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)