پرسپولیس نیوز : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با ادبیات خاصی درمورد وزیر ورزش و جوانان صحبت کرد.

محمد رویانیان پس از حضور در همایش همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس واقعاً چقدر بدهی دارد، گفت: شک نکنید صحبت‌هایی که پیش از این در مورد بدهی باشگاه گفتم، درست است. حالا هر کسی که از صحبت‌هایم برای خودش تعبیر می‌کند، این مسئله برعهده خودش است. همین‌جا اعلام می‌کنم خبری را بعد از پایان لیگ عنوان می‌گویم تا متوجه شوید که چقدر به پرسپولیس پول اضافه کردیم.

وی در خصوص اینکه چرا با وزیر ورزش و جوانان سلام و علیک نکرده است، اظهار داشت: وزیر هم مثل بقیه است. مگر چه فرقی می‌کند؟ دلگیری خاصی ندارم اما نه من ایشان را می‌شناسم و نه ایشان مرا می‌شناسد. مهم این است که من مخلص شماها (خبرنگاران) هستم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از دست علی پروین ناراحت است، تصریح کرد: لطفاً مسئله را سیاسی نکنید اما بعد از اتمام مسابقات لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت، برای اینکه می‌خواهم به همه پرسپولیس بین‌المللی را معرفی کنم.

رویانیان با بیان اینکه خبر دستگیری سعید شیرینی کذب است گفت: شیرینی با آن شکمش دستگیر شده است؟خیلی چیزها می گویند.رهایش کنید.

 

وی در خصوص حمایت از تیم ملی تأکید کرد: تیم ملی فوتبال برای ما موجب افتخار است و نماد ملی و ملیت ایران اسلامی است. قطعاً ما هم با تمام قوا از تیم ملی حمایت می‌کنیم.

وی در خصوص بی‌پولی فدراسیون فوتبال و تیم ملی گفت: فوتبال ما به این صورت است و تعادل و تناسب ندارد. متاسفانه از سرمایه‌گذاری در فوتبال تعریف مناسبی نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)