پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی قلب مهدوی‌کیا شکست پرسپولیس جام حذفی را از دست داد.

دیدار خیرخواهانه آکادمی مهدوی‌کیا با کودکان کار عصر امروز برگزار خواهد شد. پیش از این دیدار محمد رویانیان با مهدوی‌کیا و علیدوستی خوش و بش کرد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با اشاره به حضور مهدوی‌کیا گفت: او یکی از بازیکنان بسیار خوب پرسپولیس بود که تا روز آخر حتی خودش هم مبلغ قراردادش را نمی‌دانست چون این مسائل برایش مهم نبود. به عشق پرسپولیس بازی می‌کرد و تمام وجودش را برای این تیم می‌گذاشت.

وی ادامه داد: وقتی قلب مهدو‌ی‌کیا شکست ما جام حذفی را از دست دادیم. ما به عشق مهدوی‌کیا آث‌میلان را به ایران آوردیم زیرا نسبت به او دین داشتیم. پیشکسوتان هم آمدند و بازی خوبی برگزار شد.

 

محمد رویانیان در دیدار خیرخواهانه آکادمی کیا با کودکان کار، اظهار داشت: یک مسابقه دوستانه و خیرخواهانه بود که من هم توفیقی پیدا شد در این دیدار حاضر شوم تا با دوستان قدیمی خود دیدار و ملاقاتی داشته باشم. بازی خوبی بود و از آن لذت بردیم.

وی در مورد ملاقاتش با مهدوی‌کیا یادآور شد: دلم برای او تنگ شده بود. خیلی خوشحال شدم که پس از مدتی او را از نزدیک دیدم. یاد همکاری‌های گذشته افتادم. از دیدن دوستی هم خیلی خوشحال شدم چرا که او را همواره دوست داشتم. یاد اشک‌های مظلومانه و دلسوز مهدوی‌کیا افتادم و به شوخی هم به او گفتم که پس از اینکه دلش شکست ما جام حذفی را از دست دادیم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد بازداشت سوشا مکانی یادآور شد: امیدوارم مسئله مهمی نباشد او فوتبالیست زحمتکشی است. امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود.

وی در مورد اینکه امکان دارد پرسپولیس از این مسئله لطمه ببیند، گفت: پرسپولیس لطمه می‌خورد چرا که برانکو روی او برنامه‌ریزی کرده بود. به هر حال امیدوارم این مسئله ختم به خیر شود.

رویانیان در مورد پرونده ژوزه و اینکه او را در این مسئله مقصر می‌داند، گفت: به هر حال ما یک زمان پول وینگادا را دادیم و حالا هم برخی دیگر باید مسئله مربوط به ما را برطرف کنند. البته معتقدم که اگر زودتر به این پرونده رسیدگی می‌شد چنین مسائلی به وجود نمی‌آمد. دو سال این پرونده مسکوت مانده بود. معتقدم حق با باشگاه است و به نظرم در این زمینه ناحق شده است. امیدوارم هم اکنون جریمه‌ها را ببخشند و من هم در این زمینه هر کمکی بتوانم انجام می‌دهم.

وی در مورد اینکه این پرونده برای پرسپولیس خطرساز است، افزود:‌ به نظرم وقت وجود دارد. هنوز این مسئله خطرساز نشده است.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی حرف‌هایش را خواهد گفت، تاکید کرد: من حرف‌هایی دارم که زمانی آنها را خواهم زد. تاکنون رقابت‌های لیگ برگزار می شد و هم اکنون که بین نیم‌فصل هم هست به گونه‌ای من درگیر هستم اما روزی حتما این مسائل را بازگو خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)