خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما با باشگاه های بزرگ جهان مذاکره می‌کنیم، چون پرسپولیس نیاز به تعامل با فوتبال روز دنیا را دارد.

رویانیان در مورد کسب مجوز آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: فردا در مراسمی که در آکادمی فوتبال برگزار می شود آکادمی باشگاه پرسپولیس مجوز رسمی می گیرد و به زودی با تجهیزات فوق آلعاده راه‌اندازی می شود سپس مدارس فوتبال را تشکیل می دهیم و این اتفاق به این معنی است که شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباط با باشگاه پرسپولیس در تمامی شهرها برای اهالی فوتبال و شناسایی استعدادها راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: پس از اینکه مدارس فوتبال را تشکیل دادیم، بین آنها لیگ برگزار می‌کنیم تا بتوانیم استعدادها را از دورترین نقاط کشور پیدا کنیم. مدرسه فوتبال پرسپولیس مدرسه اخلاق خواهد شد. در این مدرسه آموزه های انسانی، دینی و اخلاقی از بازیکنانی که در سنین پایین برای راست گفتن آموزش داده می شوند. بازیکنان ما باید یاد بگیرند که دروغ نگویند و به حریم دیگران احترام بگذارند. پیروزی در صداقت است. یکی از بزگترین آرزوهای من رسیدن به این اخلاق است. ما باید در کنار فوتبال به بازیکنان درس اخلاق بدهیم که در آن صورت موفق خواهیم شد.

رویانیان در مورد تشکیل دانشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در بهمن ماه دانشکده پرسپولیس را راه اندازی می کنیم. در این دانشکده 90 دانشجو پذیرفته می شوند و تدریس آغاز می شود. تجهیزات آماده است و استادان استخدام شده اند و فعالیت ها به زودی آغاز می شود. یکی دیگر از طرح های باشگاه پرسپولیس تشکیل مدرسه رئال مادرید و پرسپولیس است. موسسه غروب سپهر پاسارگارد به عنوان نماینده باشگاه رئال مادرید اقدام به تشکیل مدرسه فوتبال رئال مادرید و پرسپولیس می کند.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: تشکیل مدرسه فوتبال آث میلان نیز در آینده اتفاق می افتد اما اکنون عملی ترین طرح مدرسه فوتبال پرسپولیس و رئال مادرید است. در کنار آن 5 بازیکن زیر 21 سال را برای آموزش به برزیل می فرستیم و در آینده 5 مربی را نیز به برزیل برای آموزش می فرستیم. تمامی این اتفاق ها باعث ایجاد ارتباط جهانی باشگاه پرسپولیس با فوتبال دنیا خواهد شد و به تبادل دانش به فوتبال ایران می انجامد. باشگاه پرسپولیس نیاز به تعامل با فوتبال روز دنیا را دارد. برزیل مکتبی شناخته شده در فوتبال جهان است. همچنین ایتالیا، اسپانیا و سایر کشورهای اروپایی که در دنیا شناخته شده است دریچه ای برای ورود پرسپولیس به فوتبال دنیا باز می کند.

رویانیان تاکید کرد: جوانان و جامعه ایران امروز به فوتبال نیاز دارد. جوانان ما برای تخلیه شدن وابستگی پیدا کردند و این رشته امروز وسیله ای برای ایجاد سرگرمی و تحرک و پویایی جوانان است که باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)