مرجع خبری پرسپولیس : محمد رویانیان امروز به اتفاق اعضای کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس در مجموعه ورزشی درفشی فر حاضر شد. این حضور منجر به جلسه اعضای کمیته پزشکی، مسئولان کلینیک باشگاه و پزشک تیم با مصطفی دنیزلی شد.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان این جلسه گفت: کادر پزشکی پرسپولیس در این مدت عملکرد قابل توجهی داشته است و از مدتی قبل در راستای سیستمی کردن فعالیت های پزشکی در باشگاه پرسپولیس، نسبت به تشکیل کمیته پزشکی با حضور تخصص های مختلف اقدام شد.

 

وی ادامه داد: باشگاه ها سالانه ده ها میلیارد ریال برای در اختیار گرفتن بازیکنان هزینه می کنند و این یک نقطه ضعف است که برای حفظ و نگهداری و بهینه سازی این سرمایه گذاری فکر نشود. در این راستا در کنار مسائل فنی و بدنی، مسائل پزشکی اهمیت ویژه ای دارند. در جلسه ای که امروز داشتیم، آنچه مشخص بود هماهنگی خوب و کامل بین سه رکن کمیته پزشکی باشگاه، کادر پزشکی تیم و کلینیک باشگاه بود. چنانکه کادر فنی هم رضایت خود را از وضعیت پزشکی تیم اعلام کرد.

 

کادر پزشکی محور زحماتی است که حاصل آن خروج تیم از شرایط بد نیم فصل اول از جهت مصدومیت ها بوده، به گونه ای که شنیدم تمرین امروز بدون حتی یک مصدوم انجام شد.

 

رویانیان در پایان افزود: آسیب دیدگی در ورزشی مثل فوتبال اجتناب ناپذیر است، اما آنچه اهمیت دارد، طراحی فرایندی است که سلامت را هر چه سریعتر به بازیکنان به عنوان ابزار دست مربی برگرداند و ما امروز یک تیم پزشکی را برای تقویت تیم پرسپولیس در اختیار داریم.

 

در این راستا کادر پزشکی در صف مقدم است و کمیته پزشکی با ارائه تخصص های مورد نیاز ضمن تسریع کار، کل این فرآیند را با دقت زیر نظر دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)