خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حمایت از مهرداد پولادی گفت: این بازیکن به‌خاطر پرسپولیس پیشنهادهای خوب خارجی را رد کرد.

محمد رویانیان اظهار داشت: پس از مدتی که بنا به دلایلی جلسات کمیته فنی برگزار نشده بود در نشستی بسیار مفید،‌ 13 هفته گذشته لیگ برتر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم. نقاط ضعف، قوت و چالش‌های پرسپولیس را بررسی کردیم تا با یک نتیجه کامل و جامع به پرسپولیس کمک کنیم.

وی افزود: ژوزه را به این جلسه دعوت کردم و او 40 دقیقه حرف‌هایش را زد و پس از رفتن او دو ساعت درباره مسائل ریز و درشت با یکدیگر گفت‌وگو کردیم. جلسه بسیار خوب و مفیدی بود و قطعا کمک به پرسپولیس خواهد کرد.

رویانیان عنوان کرد: از نوع نگاه پروین، پیروانی، آشتیانی و استیلی که نظرات پخته‌ای در این جلسه دادند بسیار خوشحال شدم و این موضوع برای من بسیار جالب بود. به هیچ عنوان دیگر اجازه نخواهم داد در برگزاری این جلسات خللی ایجاد شود و انشاءالله تا پایان فصل در کنار این بزرگواران خواهیم نشست و در مورد پرسپولیس بحث و تبادل نظر می‌کنیم.

رویانیان ذر ادامه با حمایت از مهرداد پولادی گفت: در یک سالی که وارد این فوتبال شدم به عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس یکی از ارزنده‌ترین بازیکنانی که تاکنون دیدم مهرداد پولادی است و همیشه به او به عنوان یک فرزند ایرانی افتخار می‌کنم.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: پولادی در تیم ملی غیرتمندانه و جانانه به میدان می‌رود و در پرسپولیس هرچه در توان دارد به معرض نمایش می‌گذارد و تاکنون یک حاشیه کوچک هم نداشته است. او بازیکنی باصداقت، باغیرت و پرتلاش است و به همین دلیل من به عنوان مدیرعامل پرسپولیس به این بازیکن افتخار می‌کنم.

رویانیان اضافه کرد: با این وجود کار این بازیکن پس از بازی با مس مورد تأیید نیست و قطعا خودش هم بابت آن اتفاق ناراحت است. با پولادی برخورد انضباطی خواهیم داشت اما به هر عنوان و راه و رسمی که بخواهیم حساب کنیم بی احترامی به این جوان ملی پوش ایرانی درست نبود.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که آن حرف‌های ناشایست را به پولادی زدند به تیم ملی فوتبال کشورمان ضربه زدند. پولادی یک ستاره است و در کنار ستاره بودن، احساسات، عاطفه و غیرت زیادی دارد. در بازی مقابل مس فشار زیادی روی او بود.

رویانیان گفت: مردم کرمان بسیار بزرگ، میهمان‌نواز و خونگرم هستند و نمی‌دانم چطور باید قبول کنم آنها به پولادی بی احترامی کردند. یکسری از افراد که دست به این کار زدند معرفت را در حق پولادی ادا نکردند. مردم ایران و مخصوصا پرسپولیسی‌ها بدانند در شرایطی که تیم‌های خوب و حتی بزرگ اروپایی برای جذب پولادی با باشگاه پرسپولیس مذاکراتی داشته‌اند اما او تشخیص داد کارش را در ایران و پرسپولیس دنبال کند و هیچ وقت ساز رفتن نزند. ایشان ترجیح داده به فوتبال ایران خدمت کند و باید از او سپاس داشته باشند.

رویانیان اظهار داشت: پولادی باید یاد بگیرد که در کنار غیرت و تعصب، خودش را کنترل کند چون او بازیکن تیم ملی و سرمایه فوتبال ایران است. با وجودی که پولادی یکی از بهترین‌های ما در فصل جاری بوده اما با این بازیکن ارزشمند برخورد انضباطی کوچک و جریمه خواهیم کرد اما از همه مردم می‌خواهم به سرمایه‌های فوتبال ایران بی‌احترامی نکنند تا انشاءالله فوتبالی سالم و جوانمردانه داشته باشیم. بیشترین ناراحتی پولادی از بی‌احترامی بود که به خانواده‌اش کردند و به همین دلیل پس از تعویضش بسیار ناراحت شده بود. ما بی‌احترامی به پولادی را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)