مرجع خبری پرسپولیس : در واقع رویانیان با استفاده از ارتباطاتش در خارج از مجموعه فوتبال توانست برای سرخپوشان پایتخت درآمدزایی کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ حل شدن مشکلات مالی پرسپولیس و بحران نقدینگی در اردوی استقلال این شائبه را به وجود آورد که وزارت ورزش و جوانان مخفیانه به باشگاه پرسپولیس کمک مالی می کند.

موضوعی که با شکایت های گاه و بیگاه مدیران و بازیکنان استقلال به آن دامن زده شد. پاداش های اهدا شده توسط رویانیان به بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس یکی از دلایلی بود که آبی ها را نسبت به وزارت ورزش و جوانان بدبین کرد.

 

 

حقیقت اما چیز دیگری است. آنطور که شنیدیم محمد رویانیان با استفاده از ارتباطاتی که خارج از مجموعه فوتبال دارد و حاصل از مدیریت او در ستاد حمل و نقل و سوخت کشور است توانسته برای تیمش درآمدزایی کند.

 

در حالی که این روزها بحث شکایت «بانک شهر» از پرسپولیس به دلیل فسخ یک جانبه قرارداد حمایت مالی از این تیم به سوژه رسانه ها تبدیل شده، شنیده می شود ارزش قرارداد سرخ ها با خودروسازی اوپل که از زمان حضور رویانیان در پرسپولیس حامی مالی سرخ ها شده است رقمی بالغ بر 5 میلیارد تومان خواهد بود.

 

محمد رویانیان با این قرارداد بخش اعظمی از مشکلات مالی تیمش را حل کرد در شرایطی که همتای او در استقلال همچنان با مشکلات مالی مواجه است. باید دید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در قبال شکایت مسئولان بانک شهر از پرسپولیس چه چاره ای خواهد اندیشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)