خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: هنوز سرمربی تیم ما به دنیا نیامده بود که ما این بازیکنان را جذب کردیم.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره شروع دوباره لیگ برتر فوتبال گفت: در 3، 4 بازی اخیر تیم ما خودش را پیدا کرد، بازیکنان منسجم شدند اما 20 روز لیگ تعطیل شد و 6 ،7 بازیکن ما به تیم ملی رفتند و در ادامه باید در تیم ملی مسابقه دهند نتیجه این می‌شود که دیدید هم تیم ملی نتیجه نگرفت هم برای باشگاه‌ها اختلال ایجاد شد.

 

وی ادامه داد: این اختلال برای پرسپولیس که 6، 7 بازیکن ملی‌پوش دارد بیشتر مشخص بود. بعضی از تیم‌ها یا بازیکن ملی پوش ندارند یا یکی دو بازیکن دارند بنابراین بازیکنان ما دست مانوئل نیستند و امروز سر تمرین آمدند و 2 ،3 روز دیگر باید در لیگ مسابقه دهند. مربی نیز باید نصف داشته هایش تیم را تمرین دهد، واقعا به باشگاه ما ظلم شده است.

 

مربی عامل باشگاه پرسپولیس درباره برگزاری جام حذفی و اینکه آیا شما موافق هستید این مسابقات بدون بازیکنان ملی‌پوش برگزار شود، اظهار داشت: جام حذفی را با عجله این وقت سال اعلام کردند و می‌خواهند در نیم فصل برگزار کنند.

 

این قانون کجای دنیا هست که جام حذفی بدون بازیکن ملی‌پوش برگزار شود؟ کدام مدیر فوتبالی چنین تصمیمی می‌گیرد که بازیکنان نباشند. دژاگه سه روز مانده به مسابقات به ایران آمد و بهترین بازی‌اش را انجام داد، اینکه 20 روز بازیکن را نگه می‌دارند یعنی چه؟! ما چوب اینها را می‌خوریم. هر روز یک قانون و تعطیلی لیگ.

 

رویانیان افزود: فدراسیون باید به فکر تیم ملی باشد اما من با راه‌هایی که آنها انتخاب کردند مخالفم. با راه‌های بهتر و پویاتر می‌توانیم به نتیجه برسیم. یکی از راه‌ها این است که باید کی‌روش با باشگاه‌ها و مربیان صحبت کند و هم‌اندیشی داشته باشد. ما مربیان خوبی داریم که پیش از این هم در تیم ملی بودند. انسجام، اتحاد، همدلی و تعامل باید بین سرمربی تیم ملی و باشگاه‌ها وجود داشته باشد.

 

وی درباره آخرین شرایط برای جذب رضا حقیقی اظهار داشت: راجع به حقیقی من حرفه‌ای عمل کردم. بعد از 2 ماه توافق کردیم به صورت منطقی پولی به باشگاه و بازیکن بدهیم، اما محمود یاوری، سرمربی فجرسپاسی ناراحت بود و من این مورد را قبول دارم. وی زحمتکش است، امیدوارم این مسئله به زودی حل شود.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آپیا حتی در تست فنی هم قبول نشد، تصریح کرد: آپیا بازیکن بزرگی است، هم از نظر حرفه‌ای و هم از لحاظ شخصیت انسانی . وی به ایران شدیدا علاقمند بود. ما او را آوردیم تا هم باشگاه را ببیند و هم تست دهد اینکه ما از قاره آفریقا یک بازیکن آوردیم خوب است اما ما را مورد هجمه قرار دادند. وی تست پزشکی نداده و اینکه مشکل پزشکی دارد مورد تأیید نیست. آپیا تست فنی هم نداد،‌از او دعوت کردم دو سه جلسه در تمرینات ما حضور داشته باشد اما نظر مانوئل ژوزه این بود که در این پست یک بازیکن جوانتر جذب کنیم. آپیا هم پذیرفت.

رویانیان افزود: آپیا می‌خواست در مسابقه تیم ملی با پرچم کشورمان حضور پیدا کند اما به دلیل بلیت هواپیما این اتفاق رخ نداد من یک جلسه با او داشتم و بسیار شیفته‌اش شدم. اکنون هم می‌خواهم با رفتن به سفارت از او تقدیر کنم.

 

وی درباره حضور علیرضا نیکبخت در پرسپولیس گفت: قبل از رفتن دنیزلی در لیست نیکبخت هم اضافه شد، چون وی از بازیکنان لیگ برتر نبود.

 

نیکبخت یکی از بازیکنان خوب، ساده و متعهد است و از قبل او را دوست داشتم. یک بار ماشین او را به دلیل سرعت زیاد متوقف کردیم و من از آن زمان با او دوست شدم. اگر مایلی‌کهن اجازه دهد دوست داریم نیکبخت به پرسپولیس بیاید. مشکل او هم با کمک آیت اللهی و مایلی کهن حل شد باید از مایلی کهن تشکر کنم که مانند یک پدر به نیکبخت کمک کرد.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر حضور بازیکن استرالیایی در پرسپولیس تصریح کرد: پست این بازیکن هافبک و دفاع چپ است او را آورده‌ایم که مذاکره کنیم و هیچ اشکالی ندارد، اگر ما بازیکنان مطرح آسیا، اروپا و آفریقا را می‌آوریم دال بر جذب آنها نیست؛ این یک نوع دیپلماسی است.آپیا را آوردیم که برای باشگاه و کشورم مبلغ باشد مثلا در سیاست نیز مسئولان سیاسی را به ایران دعوت می‌کنند ما هم در ورزش همین کار را کردیم. فقط مانده رونالدو و مسی را بیاوریم .

 

رویانیان درباره رفتن ایمون زاید گفت: وی مشکل خانوادگی دارد و قرار است ازدواج کند. باشگاه پرسپولیس بخت بازیکنان را باز می‌کند!

 

وی در پاسخ به این سؤال که مانوئل ژوزه گفته است درباره جذب بازیکنان با من هماهنگ نشده است خاطر نشان کرد: هنوز مانوئل به دنیا نیامده بود که ما این بازیکنان را گرفتیم، ما هم نمی‌دانستیم که مانوئل کی به ایران می‌آید. اگر وی را برداریم و شخص دیگری را مربی کنیم او هم چنین حرفی را خواهد زد. ما این بازیکنان را با هماهنگی آوردیم. ما تا پایان فصل با او هستیم و در ادامه برای ماندنش مذاکره خواهیم کرد.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که قضیه شکایت از کی‌روش به کجا کشید؛ عنوان کرد: کمیته انضباطی باید از کی‌روش هم سؤال کند و او باید پاسخ دهد. شما بیانیه و زمان آن را ببینید مصاحبه مانوئل را هم ببینید تفاوت زیادی دارند.

وی درباره اینکه شما هم پیش از بازی با راه‌آهن چنین بیانیه‌ای نوشتید گفت: دایی هم می‌تواند شکایت کند اما من و دایی از یک جنس هستیم و آئین ما یکی است. ما با هم برادریم من با امثال دایی هیچ مشکلی ندارم و دلم پاک است. ممکن است دعوا کنیم اما قهر نیستیم نمی‌دانم پرتغالی‌ها به چه صورت هستند و دعوا می‌کنند.

 

رویانیان در پایان در پاسخ به این سؤال که در نیم فصل چند بازیکن می‌گیرید و عملکرد تیم را چگونه پیش‌بینی می‌کنید عنوان کرد: در این باره با مانوئل صحبت کردم، بازیکنان ما خودشان را پیدا می‌کنند. هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و مانوئل هم گفته هیچ بازیکنی را از دست نمی‌دهیم اما مطمئنا دو بازیکن جذب خواهیم کرد. آینده امیدوارکننده‌ای را برای پرسپولیس می‌بینم و این تیم باید بالا رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)