خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: سرمربی برکنار شده تیم فوتبال این باشگاه به هیچ عنوان مخالف فسخ قرارداد خود با باشگاه نیست، اما تمام پول خود را می خواهد.

محمد رویانیان افزود:در جلساتی که با مانوئل ژوزه برگزارکرده ایم او به هیچ عنوان مخالف جدایی از پرسپولیس نیست، اما تمام پول خود را درخواست کرده است.

وی ادامه داد: این مربی عملکرد قابل قبولی نداشته است و باید پاسخگوی نتایج پرسپولیس در نیم فصل نخست لیگ برتر باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: مطمئن باشید هرچقدر آنها ادامه دهند ما هم این مساله را طول خواهیم داد تا به بهترین شکل مشکل را برطرف کنیم.

وی در خصوص زمان حضور مسئولان باشگاه رئال مادرید در تهران، تصریح کرد: مسئولان این باشگاه اواخر دی ماه به تهران سفر خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به سیاست های در نظر گرفته شده او تا چند سال دیگر باشگاه پرسپولیس از تیم های پایه خود به خوبی تغذیه می شود، اظهار داشت: این اتفاق تا سه سال دیگر رخ خواهد داد و ما به یک باشگاه تمام عیار تبدیل می شویم.

رویانیان درخصوص مذاکره با بازیکنان ذوب آهن، گفت: چند بازیکن این تیم مد نظر ما هستند و در این رابطه با سرمربی این تیم تماس هایی داشته ایم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: هنوز برای جذب این بازیکنان به توافق نرسیده ایم اما امیدوار هستیم مسئولان وکادرفنی باشگاه ذوب آهن با ما همکاری کنند و چند بازیکن را با یکدیگر معاوضه کنیم.

وی درپایان درپاسخ به این سئوال که آیا بازیکنی درنیم فصل ازپرسپولیس جدا خواهدشد،خاطرنشان کرد: بله این اتفاق رخ خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)