پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: من درباره آب‌های آلوده ورزشگاه فولادشهر صحبت نکردم و طی صحبت با خوروش سوءتفاهم‌ها برطرف شد.

مصاحبه ای به نقل از محمد رویانیان منتشر شد که در آن درباره داستان آب های آلوده در ورزشگاه فولادشهر صحبت هایی مطرح شده بود اما مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در این باره به صورت شفاف توضیحاتی ارائه کرد.

محمد رویانیان در خصوص مطلبی که از وی درباره موضوع بحث آب‌های آلوده ورزشگاه فولادشهر منتشر شده بود، گفت: موضوع بحث آب‌های آلوده که من در جریانش هستم ربطی به باشگاه سپاهان ندارد و دوستان ما به صورت تندی این مسئله را مطرح کردند که این یک کم‌لطفی است، ضمن اینکه موضوعی که با من درباره آن صحبت شد، کلی بود و به نظرم هم پرسپولیس و هم سپاهان شأنشان بالاتر از این حرفاست اما متأسفانه صحبت‌های من را به صورت تند مطرح کردند.

وی ادامه داد: این هفته بازی سپاهان و پرسپولیس در پیش است و بهتر است آرزو کنیم که هر دو تیم خیلی خوب بازی می‌کنند و امیدوارم که پرسپولیس برنده شود و شاید درباره این مسائل صحبت نشود، خیلی بهتر باشد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: من در آن مصاحبه درباره خیلی از مسائل صحبت کردم که متأسفانه فقط این بحث آب‌های آلوده تیتر شد. در همین رابطه من با رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان صحبت کردم و ایشان که فرد زحمت‌کشی است متوجه شد که صحبت‌های من درباره سپاهان نبوده و سوءتفاهم‌ها برطرف شد. صحبت من درباره جعبه سیاه اتفاقات فوتبال بود که گفتم یک روزی درباره آن صحبت می‌کنم نه بحث‌ آب‌های آلوده که البته آن موضوع را هم فقط من می‌دانم.

رویانیان در پایان افزود: من دیگر فوتبالی نیستم و درست نیست که درباره فوتبال حرف بزنم.

 
این در حالی است که امروز مصاحبه تندی از خوروش علیه رویانیان منتشر شد که بیان این صحبت‌ها از سوی سرپرست سپاهان بسیار عجیب بود اما رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص مصاحبه‌ای که از وی برعلیه محمد رویانیان منتشر شده بود گفت: وقتی ما صحبت‌های رویانیان را خواندیم فهمیدیم که این حرفها حرفهایی نیست که از سوی ایشان مطرح شده باشد. من مصاحبه‌ای که از قولم منتشر شده را به شدت تکذیب می‌کنم و حتی اگر فایل صوتی مرا هم منتشر کنند خواهید دید که انتهای صحبت‌هایم می‌گویم این حرفها شوخی است و نباید منتشر شود.

وی ادامه داد: این حرف‌هایی که از قول من منتشر شده صحبت‌هایی بود که به شوخی و با خنده می‌گفتم و از او خواستم که اینها را ننویسد.

خوروش در پایان گفت: رویانیان دوست و رفیق ماست و ما مطمئن هستیم که او هیچگاه درباره باشگاه سپاهان و آن بازی اینگونه صحبت نمی‌کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)