پرسپولیس نیوز :مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از افتتاح 110 مدرسه فوتبال در کل ایران خبر داد.

محمد رویانیان در مراسم افتتاحیه مرکز علمی کاربردی پرسپولیس عنوان کرد:‌ نقش مسائل علمی در جامعه بسیار مهم است و باید با توجه به این موضوع در تمام مسائل و اخلاق رشد داشته باشیم. ملاک ارزیابی انسان‌ها علم آنهاست نه پول و مقام آنها. از این جهت ایجاد این دانشگاه را مغتنم می‌شماریم و فوتبال ما نیاز به اخلاق، منش و حرفه‌ای‌گری دارد.

وی ادامه داد: امروز 105 دانشجو در کلاس‌های مختلف شرکت خواهند کرد و حضور بزرگان پرسپولیس را در این مراسم مغتنم می شمارم پیش از این فکر می‌کردم چه شخصی را برای افتتاح این مراسم دعوت کنم؛ وزیر یا مقام دیگری را اما به این نتیجه رسیدم که برای ما بزرگترین شخصیت‌ها پیشکسوتانمان هستند که افتخار می‌کنم امروز در کنار آنها هستم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: من توجه به پیشکسوتان را از دو نفر یاد گرفتم یکی کاشانی و دیگری پنجعلی بود. در مسیر نیز با افرادی چنین آشتیانی و استیلی که مربی با اخلاقی است و رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس به حساب می‌آید و به زودی افتتاح خواهد شد، آشنا شدم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به 3 اقدام اساسی در این باشگاه خاطرنشان کرد: در ظرف یک سال اخیر ایجاد مدارس مختلف، تاسیس آکادمی مجهز و علمی و همچنین ایجاد این دانشگاه را در دستور کار قرار دادیم که امروز دانشگاه را افتتاح کردیم و هفته آینده یا قبل از عید آکادمی مجهز پرسپولیس افتتاح خواهد شد. این آکادمی همه چیزش مهیا است و تنها نیاز به یک روبان پاره کردن دارد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز از دکتر دادکان هم دعوت کرده بودم اما به علت گرفتاری او حاضر نشد. ما قدم اول را برداشتیم و بزرگان باید به ما کمک کنند.

رویانیان افزود: تا قبل از پایان لیگ حداقل 110 مدرسه فوتبال در اقصی نقاط ایران افتتاح خواهیم کرد تا با استعدادیابی بتوانیم از تمام توانایی‌ها استفاده کنیم.

وی در پایان از کلنگ‌زنی 2 منطقه برای احداث ورزشگاه پرسپولیس در شمال غربی و جنوب غرب خبر داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)