مديرعامل باشگاه راه‌آهن از تغيير نام باشگاه راه‌آهن حداكثر تا فصل آينده خبر داد.

 

صادق رييسي كيا درباره تشويق «علي دايي» در بازي روز گذشته پرسپوليس و نفت تهران، تاكيد كرد: ما به اتفاقات و مسايل تيم‌هاي ديگر كاري نداريم چون به قدري خودمان مشغله داريم كه نمي‌خواهيم تمركزمان به هم بخورد. مسئوليتي هم در قبال آنها نخواهيم داشت.

وي افزود: علي دايي يك مربي حرفه‌اي بوده و از اين جهت خيالمان راحت است. او مطمئنا با وفاداري كامل تا پايان مهلت قراردادش در راه‌آهن مي ماند. هر چند ممكن است از سوي باشگاه‌هاي ديگري به او پيشنهاد همكاري شود، اما دايي تنها روي تيم خودش توجه دارد و با شناختي كه همگان از دايي دارند، تنها براي موفقيت تيم خودش تلاش مي‌كند.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن در ادامه با اشاره به بازي با استقلال گفت: تيم برابر استقلال قوي ظاهر شد و در حالي كه چهار موقعيت مسلم گلزني داشت، موفق به باز كردن دروازه‌ حريف نشد. بنابراين اين بازي يك طرفه نبود و بازيكنان اگر دقت بيشتري داشتند، نتيجه‌ بهتري مي گرفتيم.

رييسي كيا همچنين درباره انتقال اين بازي به ورزشگاه آزادي، تصريح كرد: بعضي از سازمان‌ها به بهانه مسايل امنيتي در محل برگزاري بازي دخالت مي‌كنند و در اين مورد ميزباني بعضي تيم‌ها ناديده گرفته مي‌شود. البته در بازي با استقلال كادر فني تيم صلاح ديدند، در آزادي بازي كنيم اما اين حق ماست كه در ورزشگاه راه‌آهن ميزبان تيم‌ها باشيم. براي بازي با پرسپوليس هم همين سياست را در پيش مي‌گيريم و تاكيد داريم كه در ورزشگاه خودمان بازي كنيم، ‌اما اگر نشد در آزادي به مصاف پرسپوليس مي رويم.

وي همچنين با اشاره به برطرف شدن مشكلات مالي باشگاه راه‌آهن پس از انجام تغييرات مديريتي و مالكيتي اظهار كرد: باشگاه راه‌آهن به لحاظ نظم و انسجام تيمي و ابعاد مالي در باشگاه، جزو بهترين‌هاست. پرداخت‌ها به شكل منظمي انجام شده و 40 درصد اول قراردادها را داده‌ايم. فكر مي‌كنم در اين زمينه بهترين عملكرد را در بين 18 تيم ليگ برتري داشته باشيم.

رييسي كيا در پايان نيز در پاسخ به اين پرسش كه آيا با توجه به وعده‌هاي داده شده پيش از شروع فصل، نام باشگاه عوض مي‌شود؟ بيان كرد: مقدمات اين كار انجام شده است و در تداركش هستيم،‌ اما زمانبر است. برنامه‌هايي هم براي تعويض ساختمان و محل تمرين باشگاه داريم كه در كنار نوسازي بدنه و نام باشگاه در حال طراحي است. مطمئنا هر زمان كه اين طرح به سرانجام رسيد، عملياتي مي‌شود و به عنوان مثال اگر نام باشگاه تغيير كرد، در نيم فصل، پايان فصل يا اوايل فصل آتي آن را اعلام مي‌‌كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)