رکورد بودجه خرید بازیکن در باشگاه منچستریونایتد می‌شکند.

به گزارش نامه ، منچستریونایتد در این فصل به هیچ وجه نتیجه‌های خوبی نمی‌گیرد. آنها همواره در میانه‌های جدول لیگ انگلیس حضور دارند و در نخستین دیدار جام حذفی نیز با شکست مقابل سوانسی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

بسیاری دیوید مویس، سرمربی این تیم را تحت فشار گذاشته‌ و از او می‌خواهند بازیکنان جدیدی را به این تیم بیاورد. این تیم که قصد داشت با ۹۰ میلیون پوند گرت بیل را به خدمت بگیرد، در نهایت قافیه را به رئال مادرید واگذار کرد. آنها همچنین قصد داشتند کریستیانو رونالدو را نیز به اولدترافورد بازگردانند اما در نهایت این بازیکن نیز قراردادش را با رئال تمدید کرد تا یونایتدها با ۲۷.۵ میلیون پوند ماروانه فلایینی را جذب کنند.

با توجه به شرایط موجود سران این تیم اعلام کرده‌اند که به زودی ۲۰۰ میلیون پوند برای خرید بازیکن جدید در اختیار مویس قرار خواهند داد. بازیکنان مورد نظر سرمربی پیشین اورتون یک مهاجم،‌ یک دفاع میانی، یک دفاع چپ و دو هافبک میانی هستند. مویس که همواره روی کیفیت بازیکنان تاکید داشته اعلام کرده که ممکن است برای خرید بازیکنان مورد نظرش مجبور شود تا تابستان آینده صبر کند اما دور از ذهن هم نیست که در ژانویه خرید داشته باشد.

یکی از بازیکنان مورد نظر وی مارکو رویس، هافبک ۳۰ میلیون پوندی بروسیا دورتموند است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)