منچستریونایتد ممکن است در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی مبلغ هنگفتی برای خرید چند بازیکن جدید اختصاص دهد و ماریو بالوتلی نیز سر از ایتالیا در آورد.

فارس، در دنیای فوتبال همواره شایعه‌های فراوانی وجود دارند که به حقیقت می‌پیوندند.

مهم‌ترین شایعه‌های فوتبال انگلیس که در هفته گذشته وجود داشته‌اند به شرح زیر هستند:

1. نشریه دیلی میل انگلیس نوشته منچستریونایتد مبلغ 30 میلیون پوند برای خرید الن هلیلوویچ، سایم فرسالیکو کروات و متئو کوواچیچ هزینه خواهد کرد.

2. گازتا دلو اسپورت از علاقه 3 تیم ایتالیایی اینترمیلان، میلان و یوونتوس برای عقد قرارداد با ماریو بالوتلی، مهاجم ناراضی منچسترسیتی پرده برداشت. مبلغ انتقال 22 میلیون یورو اعلام شده است.

3. تری ونبلز، مهاجم پیشین چلسی به نشریه سان گفته به هیچ وجه تصور نمی‌کند ژوزه مورینیو به چلسی بازگردد. مورینیو چندی پیش اعلام کرده بود روزی به لیگ برتر انگلیس باز خواهد گشت.

4. اسکای اسپورت نوشته آرسن ونگر قصد دارد در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی بر خلاف سال‌های گذشته چندین بازیکن جدید را به ترکیب تیمش اضافه کند.

5. نشریه سان به نقل از ژولیو سزار نوشته او به هیچ وجه برنامه‌ای برای ترک کویینز پارک رنجرز ندارد و از انتخاب این تیم برای ادامه دوران فوتبالش به هیچ وجه پشیمان نیست. سزار به همراه اینترمیلان قهرمان اروپا شده ولی تابستان گذشته با بی احترامی از نرآتزوری بیرون انداخته شد.

6. دیلی میل نوشته سران چلسی برای حضور آندری شوچنکو در کادر مربی گری این تیم تلاش می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)