پرسپولیس نیوز : رامین رضاییان در حالی که یک سال با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت راهی ترکیه شد و با باشگاه ریزه اسپور قرارداد امضا کرد.

پشتوانه جدایی او به قدری ضعیف بود که فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کردند جدایی این بازیکن غیرقانونی بوده و ITC او را صادر نکردند ، درواقع باشگاه ترکیه ای با بازیکن رسمی تیم پرسپولیس قرارداد امضا کرد و به فسخ قرارداد او از سوی فیفا و صدور ITC او از روش های حقوقی دل بست.

از طرف دیگری مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از اتمام قراردادش با پرسپولیس راهی ترکیه شد و با باشگاه ریزه اسپور قراردادی 700 هزار دلاری امضا کرد اما پس از گذشت چند روز از امضای این قرارداد پشیمان شده و از حضور در اردوی این تیم خودداری کرده است.

درباره طارمی خبرهای مختلفی نقل شده که باید دید کدام یک از آنها بیشتر به واقعیت نزدیک است. از یک سو گفته شد مدیربرنامه های او برای مذاکره و فسخ قراردادش راهی ترکیه شده  است. از طرف دیگه گفته شده باشگاه ترکیه ای اعلام کرده یا برای فسخ قرارداد طارمی 3 میلیون یورو پرداخت کنید یا باید دو سال محروم شود که بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.

چیزی که مسلم است این که طارمی تمایلی به ماندن در ریزه اسپور ندارد حتی اگر منجر به محرومیت او شود. در این میان روش های دیگری برای  انجام فسخ قرارداد طارمی هم شنیده می شود. از جمله اینکه در قرارداد طارمی آمده او می تواند با استناد به رخداد اتفاقات غیرمترقبه از جمله کودتا قراردادش را فسخ کند، هرچند مشخص نیست سرنوشت کودتا به کجا انجامیده و هنوز محلی از اعراب دارد یا نه.

مهم ترین مساله در این میان اما خواست باشگاه پرسپولیس برای حضور طارمی است، که اگر وجود نداشته باشد مهاجم سابق قرمزها با یک بن بست بزرگ مواجه می شود. پرسپولیسی ها اگر خواهان طارمی باشند می توانند همان طور که ریزه اسپور با بازیکن رسمی آنان قرارداد امضا کرد با طارمی که بازیکن ریزه اسپور است قرارداد امضا کنند و آن وقت هر دو باشگاه یک شکایت مشابه علیه هم خواهند داشت و می توانند با گذشت از آن مسئله را حل و فصل کنند. پرسپولیسی ها حتی می توانند به پیش قراردادی که قبل از دربی سال گذشته با طارمی امضا کردند استناد کنند و بگویند از اول با طارمی قرارداد داشته اند و حالا آن را رسمی کرده اند، فقط لازم است بخواهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)