سرمربی پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیمش رایزنی های ویژه ای را داشته است که در این میان اخبار مهمی هم به گوش می رسد.

یکی از گزینه های مورد نظر کادر فنی پرسپولیس مهاجمی از کشور برزیل است که تلاش هایی برای توافق نهایی با او صورت گرفته است.

این در حالی است که شنیده ایم به موازات مذاکره با این بازیکن برزیلی، فورواردی از آفریقا که اهل تونس است نیز در آب نمک پرسپولیسی ها قرار دارد تا از او به عنوان گزینه دوم سرخ ها یاد شود.

در این میان تلاش گل محمدی و پرسپولیسی ها برای پنهان نگه داشتن نام این دو مهاجم موثر واقع شده و فعلا نام این بازیکنان مدنظر قرمزها رسانه ای نشده است تا احیانا اختلالی در مسیر جذب و توافق با آنها صورت نگیرد. 

این در شرایطی است که منابع خبری نزدیک به باشگاه از توجه پرسپولیسی ها به ولینگتون مهاجم 34 ساله برزیلی هم حکایت دارد. ولینگتون لوییس دِسوزا برزیلی ملقب به ولینگتون مهاجم سابق  تیم شونان بلمار  ژاپن است.

دست بسته پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی!

شنیده ها از این حکایت دارد که باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی به لحاظ نوسانات ارزی با محدودیت های ویژه ای روبرو است و همین موضوع گزینه های کادر فنی را محدود کرده است.

با توجه به مشکلات مالی و به حداقل رساندن دردسرهای بعدی پرسپولیسی ها نمی خواهند برای خرید بازیکن خارجی جدید بریز و بپاش زیادی داشته باشند؛ موضوعی که در بازار مکاره نقل و انتقالات می تواند چالش هایی را برای یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس داشته باشد.

در این میان اخباری به گوش می رسد مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس تنها می تواند مبلغی حول و حوش 200 هزار دلار را برای خرید بازیکن خارجی در نقل و انتقالات زمستانی هزینه کند. 

همان همیشگی‌ها

در کنار این نام ها در برخی از محافل خبری بحث حضور احتمالی پرسپولیسی های قدیمی نیز برای بازگشت به جمع قرمزها مطرح می شود که از این اسامی می توان به بازیکنانی مانند علی علیپور و شهاب زاهدی اشاره کرد، گزینه هایی که در یکی دو فصل اخیر نام شان همواره به عنوان گزینه های همیشگی برای پوشیدن پیراهن قرمز یاد می شود و پس از مانورهایی در این زمینه اخبار حضورشان در پرسپولیس به دلایل مختلفی منتفی اعلام می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)