دروازه‌بان لیورپول فاش کرد که از پیوستن هافبک تاتنهام به غول‌های مادرید خوشحال خواهد شد.

  •  
  •  
  •  

په‌په رینا در گفت‌و‌گو با رادیو مارکا در خصوص دیدگاهش درباره احتمال حضور هافبک تاتنهام در رئال مادرید صحبت کرد و اظهار داشت: اگر رئال گرت بیل را به خدمت بگیرد، خوشحال می‌شوم زیرا او مشکلات زیادی برای من در دروازه ایجاد کرده است.

رینا در خصوص منچستر یونایتد، حریف رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا که رقابتی دیرینه با تیم اخیر دروازه‌بان اسپانیایی دارد، گفت: دوست دارم رئال مقابل منچستر به پیروزی برسد. این یک تیم اسپانیایی است و من دوستان زیادی در آنجا دارم.

وی ادامه داد: نمی‌توانم ببینم که لوئیس سوارز در لالیگا بازی می‌کند. فکر می‌کنم او در لیورپول بماند. سوارز مثل بیل و چند بازیکن دیگر در لیگ برتر بازیکن بزرگی است.

رینا در خصوص شایعه حضورش در بارسلونا نیز خاطرنشان کرد: مطمئنم که ویکتور والدس دلایل خودش را برای تمدید نکردن قراردادش با بارسا دارد. من به او احترام می‌گذارم. او هم‌تیمی و دوست من است. والدس با سربلندی باشگاه را ترک می‌ کند زیرا تمام تلاشش را برای بارسا به کار بسته است. تمام صحبت‌ها در خصوص پیوستن من به نیوکمپ فقط شایعه‌سازی است. من با لیورپول قرارداد دارم و از حضورم در این تیم خوشحالم.

دروازه‌بان لیورپول تأکید کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی در رئال مادرید در حال رخ دادن است. مورینیو کسی است که باید تصمیم‌ گیری کند. به هر حال کاسیاس تنها در 2 بازی کنار گذاشته شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)