مهاجم سابق آبی و اناری پوشان پیش‌بینی کرد که ال‌کلاسیکو روز یکشنبه به سود بارسا خاتمه یابد.

ریوالدو جمعه صبح در تمرین کاتالان‌ها حاضر شد و با تمجید از تیتو ویلانووا گفت: او یک مربی فوق‌العاده است و همه چیز برای او عالی پیش می‌رود.

وی در خصوص ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه گفت: مسابقه پیچیده‌ای است اما بارسا می‌تواند برنده شود زیرا در خانه بازی می‌کند.

ملی‌پوش سابق برزیل خاطرنشان کرد: ال‌کلاسیکو بازی سختی است. هیچ وقت نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد. اما بارسا در خانه بازی می‌کند و فکر می‌کنم که برنده شود.

بازیکن 40 ساله برزیلی که در حال حاضر در لیگ آنگولا به میدان می‌رود، در این باره ادامه داد: اکنون از تماشای بازی بارسا در تلویزیون لذت می‌برم. آنها تیم بزرگی هستند و من امیدوارم که عنوان‌های بیشتری را کسب کنند زیرا واقعا عالی بازی می‌کنند.

ریوالدو با تمجید از ویلانووا گفت: او یک مربی فوق‌العاده است. 

وی که جانشین گواردیولا در باشگاه شده اکنون فرصت خوبی در اختیار دارد. مطمئنم که موفق خواهد شد، زیرا تیمی دارد که واقعا عالی بازی می‌کند.

بازیکن سابق بارسا در خصوص مسی نیز بیان داشت: خیلی او را دوست دارم و من بازکنان متواضعی مثل او را دوست دارم. فکر می‌کنم تمام بازیکنان بارسلونا فروتن هستند و به همین دلیل است که این گونه کار می‌کنند.

وی در خصوص امکانات باشگاه نیز گفت: وقتی که من در بارسلونا بودم چنین امکاناتی وجود نداشت. از اینکه چنین امکاناتی را در اینجا می‌بینم، خوشحالم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)