رسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات ریکاوری خود را امروز انجام داد.

بازیکنان از ساعت 11 در زمین مجموعه ورزشی درفشی‌فر حاضر شدند و پس از یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه به احترام شهدای سراوان، صحبت‌های علی دایی درباره بازی شب گذشته و تمرین، کار خود را آغاز کردند.

تمرینات سرخپوشان به روال روزهای بعد از بازی، انجام شد. بازیکنان اصلی برنامه سبک ریکاوری را در دستور کار داشتند و نفراتی که به میدان نرفته بودند یا کمتر بازی کرده بودند، تمرینات جدی‌تری را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

 

در این تمرین بازیکنان اصلی 40 دقیقه گفت‌وگو و ریکاوری کردند و بازیکنان ذخیره نیز پاس‌های کوتاه و فوتبال را در دستور کار خود قرار دادند.

 

 * در تمرین امروز مولایی، بدنساز تیم غایب بود.

* علی دایی با لباس شخصی در تمرین امروز حضور داشت و در ابتدای تمرین 15 دقیقه با بازیکنان گفت‌وگو کرد.

* عالیشاه و سیدصالحی دو بازیکن پرسپولیس پس از بازی روز گذشته با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده‌اند در تمرین امروز دقایقی با یکدیگر به گفت‌وگوی اختصاصی پرداختند.

* گلرها 40 دقیقه اختصاصی تمرین کردند و سپس به صورت گروهی تمرینات را ادامه دادند.

* محمد پنجعلی در تمرین امروز با تأخیر حضور پیدا کرد و مجتبی محرمی به صورت اختصاصی در گوشه‌ای از زمین به تمرین پرداخت.

مهرداد پولادی هنوز تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند. غلامرضا رضایی هم در کنار سرخپوشان تمرین کرد. پیام صادقیان با توصیه کادر پزشکی از تمرین معاف بود و نیلسون جونیور پس از حضور در محل تمرین، از کادر فنی اجازه گرفت و تمرین نکرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی مدیر رسانه‌ای تیم، تمرینات پرسپولیس طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 11 آغاز می‌شود و برنامه بعدی تمرینات سرخپوشان بستگی به اعلام زمان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دارد.

البته با توجه به اینکه قرعه‌کشی جام حذفی برای مشخص شدن میزبان و میهمان روز چهارشنبه انجام خواهد شد، هنوز برنامه قطعی بازی‌های مرحله بعد این جام اعلام نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)