هافک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک اردوی خوب را به پایان رساندیم که امیدواریم به یک پایان خوب در این فصل منجر شود. همه باید به هم کمک کنیم تا در انتهای فصل هواداران شاد شوند.

مسعود ریگی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: یک اردوی خوب را به پایان رساندیم که امیدواریم به یک پایان خوب در این فصل منجر شود.
وی ادامه داد: امکانات باشگاه ایرانیان برای برپایی اردو چون زمین تمرین، تجهیزات بدنسازی، استخر و سونا و … خیلی خوب بود. هر آن چه برای یک اردوی آماده‌سازی لازم داشتیم، مهیا بود و ان‌شاءالله بتوانیم در آینده نیز برای اردوها به این جا برگردیم.
هافبک سرخپوشان اضافه کرد: با توجه به شرایطی که داشتیم، چنین اردویی برای ریکاوری و آماده‌سازی تیم جهت نیم فصل دوم لازم بود. بازیکنان جدید هم فرصت داشتند با سرعت بیشتری هماهنگ شوند. امیدواریم بتوانیم در پایان فصل قهرمانی را بار دیگر با هواداران جشن بگیریم.
ریگی درباره تغییرات کادر فنی، خاطرنشان کرد: این ۹ روز اردو، کمک روحی و روانی خوبی به تیم کرد. البته یک نیم فصل خیلی سخت پیش رو داریم. آقای گل‌محمدی هم حداقل به گردن من خیلی حق دارند از همان زمان که در پدیده بودم. به هر حال اتفاقاتی روی داد که باعث شد آقا یحیی تصمیم به رفتن بگیرد. او در این ۴ سال، خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید و پرسپولیس با هدایت وی، جام‌های متعددی گرفت. ان‌شاءالله خدا کمک کند مسیری که با آقا یحیی داشتیم را ادامه بدهیم.
ریگی گفت: کادر فعلی، قبل از این هم حضور داشت و امیدوارم با تدابیر آنها به سمت قهرمانی حرکت کنیم. همه باید به هم کمک کنیم تا در آخر فصل هواداران را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)