مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با بیان این که منتظر اعلام نظر علی کریمی برای حضور در راه‌آهن هستیم، تاکید کرد: راه‌آهن خانه اوست و تمایل زیادی برای جذب او داریم.

صادق رییسی کیا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تسویه حساب باشگاه راه‌آهن با بازیکنان بابت طلب فصل گذشته آنها اظهار کرد: فکر می‌کنم تا دو هفته‌ آینده با تمامی بازیکنان بابت فصل قبل تسویه حساب کنیم. البته تمام سعی خود را می‌کنیم تا ضمن تسویه حساب با بازیکنان فرصت زمانی نقل و انتقالات را نیز از دست ندهیم و بازیکنان مورد نیاز را جذب و نسبت به پرداخت اولیه به آنها اقدام کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن افزود: قرارداد با بازیکنان زیر 23 سال تیم را امروز به پایان می‌رسانیم و تا فردا (چهارشنبه) کار قرارداد سایر بازیکنانی که قراردادشان در هیات فوتبال ثبت شده به اتمام خواهد رسید. همچنین بازیکنانی که قراردادشان در هیات فوتبال به ثبت نرسیده است تا روز شنبه قراردادشان ثبت خواهد شد.

وی درباره آخرین اخبار از جذب علی کریمی گفت: مذاکراتمان با این بازیکن در حال انجام است. راه‌آهن خانه و باشگاه کریمی است و علاقه بسیار زیادی داریم او به تیم ما بیاید، اما برای یک قرارداد رضایت دو طرف لازمه انجام کار است که در این مورد ما کاملا رضایت داریم، اما کریمی نیز قرار شده به زودی جواب خود را به ما بدهد. ما نمی‌توانیم او را برای حضور در راه‌آهن الزام کنیم و با توجه به پیشنهادات دیگری که دارد از ما خواست با تفکر در این خصوص تصمیم گیری کند.

رییسی کیا درباره نتیجه‌ مذاکرات با مربی آلمانی نیز اظهار کرد: استیلی تا این لحظه نظر خود را در خصوص جذب این مربی اعلام نکرده است، اما فکر می‌کنم مشکلی بابت عقد قرارداد با این مربی وجود ندارد و به احتمال فراوان او را بر روی نیمکت تیم‌مان برای فصل آینده خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در پایان تاکید کرد: مطمئنا امسال تیم جوان و با انگیزه‌ای را راهی مسابقات لیگ خواهیم کرد. درصددیم در فرصت باقی مانده تا آغاز بازی‌های لیگ تاخیر سه هفته‌ای در شروع تمرینات را با برگزاری اردوهای خوب جبران کنیم، به همین جهت قصد داریم اردوی تدارکاتی را در کشور ترکیه برگزار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)