رییس باشگاه الهلال عربستان سعودی، خواستار اتحاد و هماهنگی نمایندگان عربستان سعودی، امارات عربی متحده و قطر در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا علیه تیم های ایرانی شد.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی ˈکورهˈ روز چهارشنبه نوشت: شاهزاده ˈعبدالرحمن بن مساعدˈ رییس باشگاه الهلال عربستان سعودی، امروز در صفحه اجتماعی خود در توئیتر این مطلب را قرار داد.

کوره اضافه کرد: عبدالرحمن بن مساعد از نمایندگان فوتبال عربستان سعودی، قطر و امارات عربی متحده خواست در برابر بی احترامی به تیم های کشورهای حوزه حاشیه خلیج فارس در ایران، موضع متحد اتخاذ کنند!

به نوشته این پایگاه اطلاع رسانی، رییس باشگاه الهلال عربستان سعودی از این تیم ها خواسته است از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کنند، دیدارهای نمایندگان این کشورها با تیم های ایرانی در کشورهای همسایه یا شرق آسیا برگزار شود.

وی در مطلب خود اضافه کرد: تیم الهلال عربستان در دیدار سه شنبه با استقلال ایران از ابتدای ورود به فرودگاه تهران تا رسیدن به هتل محل اقامت خود، مورد آزار و اذیت و بی احترامی قرار گرفته است!

عبدالرحمن بن مساعد افزود: تیم الهلال عربستان سعودی در ورزشگاه با فشفشه و در مسیر بازگشت از ورزشگاه با سنگ مورد حمله قرار گرفته است.

رییس باشگاه الهلال عربستان در ادامه مطلب خود آورده است: بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در چنین شرایطی توانستند نتیجه بازی را با یک گل به سود خود رقم بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)