«ماریو کروننبولد» رییس باشگاه فوتبال ˈاسپورت بویˈ بولیوی اعلام کرد که «اوو مورالس» رییس جمهور بولیوی در فصل آینده و با پیراهن شماره 10 به عنوان هافبک این تیم در لیگ دسته یک فوتبال این کشور بازی خواهد کرد!

به گزارش ایرنا و به نقل از روزنامه ورزشی ˈمارکاˈ چاپ مادرید، «اوو مورالس» 54 ساله، یک متعصب فوتبال است که هر روز در حال بازی فوتبال است و انتظار می رود در اواخر ماه آگوست (شهریور ماه) و همزمان با آغاز فصل جدید، بازی با تیم مورد علاقه خود را آغاز کند.

تیم اسپورت بوی بولیوی که سال گذشته به لیگ دسته یک فوتبال این کشور صعود کرد، مورالس را برای یک سال جذب کرده است!

کروننبولد ادامه داد: این ایده، هنگامی صورت گرفت که در حال صحبت با مورالس بودیم. وی به شدت عاشق فوتبال است و خوب نیز فوتبال بازی می کند.

وی افزود: رییس جمهور بولیوی برای بازی خود در این تیم، ماهانه یک هزار و 480 بولیوانو (213 دلار) که کمترین حقوق قانونی در فوتبال این کشور است را دریافت خواهد کرد.

رییس باشگاه اسپورت بوی با ستایش وضعیت جسمانی رییس جمهور بولیوی گفت که خطری، وضعیت سلامتی مورالس را تهدید نمی کند. در این رابطه کروننبول افزود: من با شوخی به مورالس گفتم که «خوسه موخیکا» ی 78 ساله و رییس جمهور اروگوئه را جذب نمی کنیم بلکه می خواهیم یک فرد سالم را به تیم خودمان بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)