مرجع خبری پرسپولیس : رییس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال گفت: تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال تغییر نخواهد کرد.


عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال با اشاره به اتفاقات ناگوار پیش آمده بعد از بازی داماش با تراکتور سازی گفت: متاسفانه پیش از آغاز این دیدار، در حین بازی و پس از پایان بازی اتفاقات بسیار ناگواری افتاد و همانطور که در تصاویر باور نکردنی این درگیری ها دیده شد، اتفاقاتی افتاد که اصلا در شان فوتبال ایران نبود.

عزیزمحمدی در ادامه گفت: همه اتفاقات این بازی به همراه حواشی آن طی گزارشی مفصل به سازمان لیگ ارسال شده و ما پس از بررسی فوری پرونده را جهت رسیدگی به کمیته انضباطی ارسال کرده ایم. متاسفانه ضرب و جرح، پرتاب اشیاء مختلف درگیری های فیزیکی و لفظی هواداران و حمله به اتوبوس تیم تراکتورسازی از اتفاقاتی بود که متاسفانه افتاد و امیدواریم که مسوولان امر با پیگیری این اتفاقات دیگر اجازه ندهند، نظیر چنین اعمال زشتی در ورزشگاه ها تکرار شود.

 

وی با اشاره به حضور تماشاگران تبریزی از هفته پنجم رقابت های لیگ در استادیوم یادگار امام (ره) گفت: همانطور که می دانید تراکتور سازی یکی از پرتماشاگرترین تیم های حاضر در لیگ برتر است که در حمایت از تیم شان جانانه و پرشور عمل می کنند. انتظار ما این است که تماشاگران فهیم خطه آذربایجان با رفتارشان بیشتر بتوانند در این دوره به عنوان الگو و نقش آفرین فرهنگ سازی در عرصه فوتبال باشند. بدون شک حضور جمعیت بی شمار و افتخار آفرین این باشگاه می توانند نشانه ای از نظم و انضباط و اتحاد یکدیگر و حمایت از تیم خود باشند.

 

عزیز محمدی در پایان درباره شایعه تغییر زمان دربی پایتخت گفت: این شایعه به هیچ وجه صحت ندارد و لیگ برنامه ریزی شده و تاریخ دربی تغییر نمی کند و در همان روز یعنی 25 شهریور ساعت 18:30 برگزار خواهد شد. البته انتقادهایی شده بود که این بازی زیر نور نیست که باید در این باره بگویم که یک نیمه از بازی زیر آفتاب خواهد بود و یک نیمه دیگر زیر نورافکن های ورزشگاه آزادی.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)