پرسپولیس نیوز : جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفای دسته جمعی اعضا هیات مدیره این باشگاه را تکذیب کرد.

برخی از رسانه ها امروز خبر از استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به خاطر انتخاب محمد حسین نژاد فلاح داده بودند و اعلام شده بود که این اعضا از انتخاب او بدون هماهنگی هیات مدیره ناراحت هستند.

جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب این موضوع، گفت: از این مساله بی اطلاع هستم و مطمئن باشید اگر اعضا چنین تصمیمی داشتند قطعا من را هم در جریان می گذاشتند.

وی تصریح کرد: امیدوارم به جای مطرح کردن این مسایل، روزی باشگاه پرسپولیس خصوصی شود و تشکیلات داشته باشد.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: متاسفانه در تمامی این سال ها شاهد تغییرات بی شمار مدیران عامل در باشگاه پرسپولیس بوده ایم و مطمئن باشید با واگذاری به بخش خصوصی دیگر شاهد چنین مسایلی نیستیم.

 

جعفر کاشانی  در خصوص اینکه حضور نژاد فلاح در باشگاه پرسپولیس با هماهنگی هیات مدیره صورت گرفته یا خیر؟، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: حتما در این باره یک هماهنگی صورت گرفته بوده که این اتفاق رخ داده است. در این باره تبادل فکر انجام گرفته اما آنچه که مهم است وضعیت باشگاه است که باید هرچه سریعتر به سر و سامان برسد. باشگاه باید سریعتر در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد تا از این شرایط نجات پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امیدوار هستید که بخش خصوصی در مرحله دوم مزایده اقدام به خرید این باشگاه کند؟، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید این کار صورت می‌گیرد. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فقط برای عوام مردم نیستند بلکه برخی خواص هم هستند که در شرایط اینچنینی وارد می‌شوند. پرسپولیس با ورود این افراد می‌تواند شرایط باشگاه را پیدا کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره با برانکو نیز یادآور شد: در این باره در هیات مدیره حرفی به میان نیامده و چیزی نشنیده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای هیات مدیره این باشگاه در پی اتفاقات اخیر به طور جمعی استعفا کرده‌اند؟، تاکید کرد: من خصوص استعفای جمعی حرفی از کسی نشنیده‌ام و واقعا در این باره اطلاعی ندارم.

کاشانی در خصوص اینکه گفته بود رئیس هیات مدیره این باشگاه نیست، گفت: هر فردی باید در جایی که مشغول به کار است مفید واقع شود تا به اهداف خود برسد. عنوان هیچ وقت به کسی شخصیت نمی‌دهد. انشاءالله که تصمیمات گرفته شده ختم به خیر شود و سیاستگذاری‌های صورت گرفته باعث شوند پرسپولیس به روزهای خوب خود بازگردد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)