پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر نفت تهران در لیگ برتر گفت: نتیجه ای به جز پیروزی مرا دلگرم نمی کند.

حمیدرضا سیاسی روز شنبه  گفت : از نتیجه تساوی دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت تهران اصلا راضی نیستم . به نظر می رسد با رفتن سید جلال حسینی هنوز نتوانستیم در دفاع میانی جایگزین مناسبی برای این بازیکن داشته باشیم برهمین اساس همچنان دردفاع مشکل داریم.

وی از بازیکنان تیم پرسپولیس در دیدار جمعه شب این تیم مقابل نفت تهران گلایه کرد و افزود: بازیکنان پرسپولیس دراین بازی تمام شایستگی های خود را به نمایش نگذاشتند و این درحالی است که ما برای جمع کردن این تیم زحمات زیادی کشیدیم برهمین اساس انتظار بیشتری از آنان داریم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد رضایت از عملکرد کادر فنی گفت : در مجموع باید بگویم به جز پیروزی هیچ نتیجه ای مرا دلگرم نمی کند. برهمین اساس ازکادر فنی نیز گلایه دارم اما اصل موضوع به بازیکنان برمی گردد که به دایی و تیم فنی اش به اندازه کافی کمک نکردند.

سیاسی در مورد تیم نفت تهران نیز گفت: نفت تیم خوبی است. آن ها پیش از فصل چند دیدار تدارکاتی مناسب با تیم های مطرح داشتند و از تیم پرسپولیس آماده تر بودند.

وی در مورد حمایت کننده مالی تیم فوتبال پرسپولیس و عدم پرداخت تازه ترین تعهد مالی این حمایت کننده به پرسپولیس نیز گفت: متاسفانه هجمه علیه تیم ما بسیار زیاد است. تعدادی از شرکت های اقماری علیه حمایت کننده مالی موضع گیری کرده اند و مانع از فعالیت های این مجموع شده اند که در حال رفع این مشکلات هستیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یاداور شد که اسپانسر ( حامی مالی ) به دلیل موانع موجود برای پرداخت تازه ترین قسط خود دچار مشکل شده است که با تدابیر اندیشیده شده به زودی مشکلات آنان برطرف و آنان نیز به تعهدات خود عمل خواهند کرد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)