مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس چندی است به شکلی جدی به دنبال ایجاد ساختارهای حرفه‌ای در بخش‌های مختلف فعالیت‌های خود است.

 

تشکیل «کمیته درآمد زایی» از جمله این فعالیت‌هاست. امید عامری، رییس کمیته درآمدزایی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت باشگاه به اهداف تشکیل این کمیته و چگونگی فعالیت‌های آتی آن می‌پردازد.

هدف تشکیل کمیته درآمدزایی باشگاه پرسپولیس چیست؟

باشگاه پرسپولیس در مسیر خصوصی سازی خود قصد دارد به شئون مختلف باشگاهداری به شکل حرفه‌ای نگاه کند. هدف تشکیل این کمیته، نگاه حرفه‌ای به بحث درآمدزایی و اقتصادی باشگاه است و قصد داریم فعالیت‌های اقتصادی باشگاه را در چارچوب قوانین کشور، به شکلی حرفه‌ای ساماندهی و دنبال کنیم.

برنامه‌های این کمیته برای شروع فعالیت‌های خود چیست؟

در حال حاضر در حال تدوین طرح و برنامه‌های خود هستیم تا پس از ارائه به مدیریت محترم باشگاه و تایید این طرح، فعالیت خود را آغاز کنیم. به طور کلی در حال حاضر در باشگاه‌های حرفه‌ای و بزرگ دنیا درآمدزایی از طرق مختلف از جمله از طریق محصولات جانبی باشگاه و فعالیت‌های جنبی در حال انجام است که در کشور ما این مساله مغفول واقع شده است. این کمیته در این زمینه برنامه‌های گسترده‌ای دارد.

هواداران باشگاه نیز در برنامه‌ها و طرح‌های این کمیته جایگاهی دارند؟

هواداران و به ویژه پیشکسوتان باشگاه در برنامه‌های کمیته درآمدزایی نقش و جایگاه ویژه‌ای دارند. یکی از اهداف کمیته درآمدزایی این است که هواداران باشگاه خودشان را به شکلی ملموس و جدی مالک و سهیم در فعالیت‌های باشگاه محبوبشان بدانند و در یک تعامل دو سویه، در بحث درآمدزایی باشگاهشان نقش پررنگی داشته باشند. در برنامه‌های این کمیته پیشکسوتان نیز به عنوان گنجینه باشگاه نقشی پررنگ و جدی خواهند داشت و به امید خدا پس از تایید برنامه‌ها در این باره بیشتر اطلاع زسانی خواهیم کرد.ش

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)