پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:چطور در چند سالی که پرسپولیس قهرمان نمی شد این صحبت ها را نمی شنیدیم.

محمدرضا زادمهر پیرامون فضای این روزهای فوتبال کشور و اتهاماتی که به فدراسیون مبنی بر علاقه اش به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر زده می شود اظهار داشت: آدم ورزش می کند که به یکسری اصول پایبند باشد. متاسفانه این صحبت ها و این اتهامات زیبنده ورزش نیست. چطور در چند سالی که پرسپولیس قهرمان نمی شد این صحبت ها را مطرح نمی کردند. ضمنا هنوز هم که تیم ما قهرمان نشده است. اجازه بدهندقهرمان شویم بعد این صحبت ها را مطرح کنند.

وی در ادامه افزود: به گفته بیشتر کارشناسان و اهالی فوتبال پرسپولیس فوتبال زیبایی را بازی می کند و می تواند به قهرمانی برسد. حالا نمی دانیم چرا این مباحث مطرح می شود. به عقیده من آنچه فوتبال ایران را با فوتبال اروپا متفاوت می کند بحث فرهنگی است وگرنه زمین و توپ و لباس همه جا یکی است. فرهنگ را هم نمی توان با سرنگ به بازیکن و مربی تزریق کرد این کار نیاز به زمان دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه درباره این بحث که این فضا روی کار پرسپولیس تاثیر منفی می گذارد گفت: ما سعی می کنیم آرامش داشته باشیم. 4 بازی ما زودتر از تراکتور برگزار می کنیم و 4 بازی آنها زودتر از ما. این مسایل همیشه بوده و هست. وارد فضاهایی که تیم مان را تخریب کند نمی شویم زیرا اگر وارد این فضاها شویم فوتبال را باخته ایم.

زادمهر درباره نامه روز گذشته آجورلو به وزیر بیان داشت: بنده نامه آقای آجورلو را نخواندم. نتایج تیم ما به دست خودمان رقم می خورد بچه های ما باید تمرکز کنند و فوتبالی فراتر از فوتبال ایران را به نمایش بگذارند. قطعا جوی که به راه افتاده با درایت یک مربی بزرگ به نام برانکو ایوانکوویچ خنثی خواهد شد.

وی درباره دیدار حساس تیمش برابر تراکتورسازی خاطرنشان کرد: فقط امیدوارم بازی زیبایی شود زیرا تماشاگران استادیوم را پر می کنند تا فوتبال زیبایی را نظاره گر باشند. هر تیمی که شایستگی اش بیشتر بود برنده خواهد شد. تیم ما با توجه به امتیازات بیشتری که دارد در آن بازی استرس کمتری نسبت به حریف خود خواهد داشت.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره پیشنهاد اغوا کننده باشگاه چینی به مهدی طارمی تصریح کرد: بنده نیز جسته و گریخته صحبت هایی را شنیده بودم از این پیشنهادات زیاد مطرح شده است اما باید بنشینیم و درباره اش صحبت کنیم.

زادمهر در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مالیاتی باشگاه حل شده است گفت: آنطور که گفته شده تصمیمات خوبی اتخاذ کرده اند و ان شاالله مشکل حل می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)