پرسپولیس نیوز :  برخلاف صحبتهای چند سال پیش علی پروین این کمیته فنی کشک نیست چون ما مربی را برای پاسخگویی دعوت نمی کنیم.

محمدرضا زادمهر  در رابطه با اولین پیروزی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: همه مجموعه پرسپولیس برای این 3 امتیاز زحمت کشیدند، البته باید زودتر از این زحمات بازیکنان برداشت می شد. 2 بازی اخیر هم نتیجه اش برای پرسپولیس بود اما به خاطر جوانی و استرس متاسفانه امتیازات آن بازیها را از دست دادیم. من از تمام هواداران پرسپولیس که فوتبال را خوب می فهمند و ما را در این مدت حمایت کردند، تشکر می کنم.

وی درباره انتخاب نشدن اسپانسر تا پایان هفته پنجم عنوان کرد: این کار را به دست طاهری سپرده ایم. او دکترای اقتصاد دارد و کارش را بلد است. طاهری سعی می کند با امتیازات بیشتری اسپانسر جذب کند تا علاوه بر تزریق پول برای فصل جاری بدهی ها نیز کم کم پرداخت شود.

عضو هیات مدیره در پاسخ به این سوال که در جلسه یکشنبه هیات مدیره، احتمال انتخاب مدیرعامل وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: بحث انتخاب مدیرعامل در دستور کار جلسه هیات مدیره روز یکشنبه قرار ندارد. ما در تمام جلسات تقریبا راجع به اسپانسر صحبت می کنیم. البته این هفته بحث فنی هم داریم و با توجه به غیبت چند روز گذشته برانکو، جلسه ای را هم با وی در قالب کمیته فنی برگزار می کنیم.

زادمهر در خصوص اینکه چرا با وجود کنار رفتن طاهری از صندوق قهرمانان او به عنوان مدیرعامل انتخاب نمی شود، گفت: برای طاهری پست و مقام زیاد مهم نیست چون او همیشه به فکر خدمت کردن است. ما در هیات مدیره 3 عضو ورزشی داریم و 2 نفر دیگر نیز از خانواده ورزش هستند اما فعلا با وجود بدهی های فراوان کمتر کسی سمت مدیرعاملی را قبول می کند. البته اگر وضعیت بدهی ها مشخص شود، حتی به من هم پیشنهاد مدیرعاملی بدهند، قبول خواهم کرد.

وی ادامه داد: وقتی اسپانسری می آید، می گوید به من ربطی ندارد که چه کسی از 5 سال پیش پول طلبکار است. البته حق هم دارند چون وقتی شما خانه ای را اجاره می کنید، هزینه پشت بامش را نمی دهید. فکر می کنم به خاطر همین مسائل است که اسپانسر تا به حال مشخص نشده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه با وجود برد پرسپولیس بازهم برانکو در کمیته فنی شرکت می کند، بیان داشت: برخلاف صحبتهای چند سال پیش علی پروین این کمیته فنی کشک نیست چون ما مربی را برای پاسخگویی دعوت نمی کنیم. کمیته فنی خانه آرامش برانکو است و برای اینکه سرمربی تیم با ما درد دل کرده و احساس آرامش کند، به اینجا می آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)