خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس می گوید اختلاف مانوئل و کی روش به ضرر فوتبال ایران تمام خواهد شد.

دکتر زادمهر که یکی از تماشاگران بازی دوستانه ایران و تاجیکستان بود در مورد این مسابقه گفت:به هر حال من نمی توانم نظر زیادی در این مورد بدهم اما کروش فرمانده تیم است و نظر او کاملا قابل احترام. به همین دلیل وقتی ایشان این بازی را تدارک دیده اند حتما حس کرده اند که شباهت هایی بین تاجیکستان و ازبکستان وجود دارد.

او این را گفت و با اشاره به بازی هفته آینده مقابل ازبکستان گفت: قطعا در بازی آینده این بازیکنان در ترکیب نخواهند بود.بازی با ازبکستان کاملا متفاوت با این مسابقه است.ازبکها چیزی برای از دست دادن ندارند و به ایران می آیند تا حداقل یک امتیاز را بگیرند. به نظر من این بازی مهم تر از بازی با کره جنوبی است.امیدورام که ملی پوشان امتیازات لازم را در این مسابقه حساس کسب کنند.

از پیشکسوت پرسپولیس در مورد اختلاف مانوئل و کروش پرسیدیم که او این واکنش را نشان داد: در هر صورت اختلاف این دو مربی پرتغالی به ضرر فوتبال ایران تمام خواهد شد.من پیشنهاد می کنم که سفیر پرتغال هر دوی آنها را به سفارت دعوت کند و مشکلات آنها را حل کند.

 

محمد زادمهر در حاشیه‌ی دیدار دوستانه‌ی تیم ملی فوتبال برابر تاجیکستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره‌ی برگزار نشدن جام حذفی گفت: جام حذفی راهی است که تیم‌ها می‌توانند از آن به لیگ قهرمانان آسیا برسند و به نظر من این جام هیچ ربطی به تیم ملی ندارد. در جام حذفی یک تیم با پنج بازی قهرمان می‌شود؛ در حالی که ما پنج ماه برای برگزار کردن جام حذفی وقت داریم.

 

وی ادامه داد: فدراسیون باید به این مساله یک نگاه مدیریتی و قاطع داشته باشد. جام حذفی انگیزه‌ی بازیکنان و مدیران باشگاه‌ها را افزایش می‌دهد و مطمئنا نبود این جام به ضرر فوتبال ایران تمام می‌شود. ضمن این‌که کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و نسبت داده شدن حذف جام حذفی به وی شخصیت او را نیز خراب می‌کند. به نظر من این رفتار قابل قبول نیست.

اما سوال آخر در مورد بازگشت علی کریمی به پرسپولیس که زادمهر در موردش گفت:اطلاعی ندارم اما می‌دانم که کریمی یک بازیکن تاثیرگذار است که در این بازی هم نقش بسیار زیادی داشت. در مجموع باید بگویم که نظر مربی در تیم قابل احترام است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)