پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امروز درباره خداحافظی طاهری صحبت نشد اما اگر بحث بازنشسته ها مطرح شود ایشان خواهند رفت.

محمد زادمهر پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: راجع به مسائل تیم بهتر است خود آقای طاهری صحبت کند چرا که به بازیکنان و کادر فنی نزدیکتر هستند.در جلسه بحث اول ماراجع به دانشگاه پرسپولیس بود. بحث بعدی درباره خروج و ورود چند بازیکن به تیم بهود که طبق نظر برانکو انجام دادیم. این مسئله کاملا طبیعی است اما سعی کردیم حرفه ای به این قضیه نگاه کنیم. تا قبل از شروع فصل نقل و انتقالات هیچ مذاکره ای را نخواهیم داشت. از خیلی وقت ورودی و خروجی ما مشخص شده است. نه تنها باشگاه پرسپولیس بلکه بقیه باشگاهها هم همینطور باشد. تا زمانی که قرارداد بازیکنی را ثبت نکنیم اعلام نخواهیم کرد و همچنین تا وقتی که قرارداد بازیکنی فسخ نشود اعلام نمی کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: گمانه زنی حق مسلم افراد است و هر کس می تواند این کار را انجام دهد. آنچه که باعث موفقیت پرسپولیس در این دسته شده است فکر می کنم آرامش این تیم بوده است. در محیط آرام می توان خوب فکر کرد و آموزش داد. سعی کردیم از حواشی دور باشیم. بعضی ها البته هستند که حاشیه را دوست دارند. از حقوقدانان مشورت می گیریم تا بهترین تصمیم را در مواقع لزوم بگیریم.

وی درباره خداحافظی علی اکبر طاهری بیان داشت: درباره خداحافظی ایشان امروز صحبتی نداشتیم. اگر آقای طاهری بازنشسته شده باشند یک بحث قانونی است و اگر بخواهد قانون اجرا بشود ایشان خواهند رفت.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ادامه همکاری با دو بازیکن اوکراینی این تیم تصریح کرد: ما به مربی مان اعتقاد داریم. برانکو نگاه فنی دارد و ما نباید در کار او دخالت کنیم. ما باید سعی کنیم خواسته های سرمربی را در تیم عملی کنیم. در جلسه امروز راجعه به دو بازیکن به نامه های زاهدی و رحمتی صحبت شد. برانکو گفته بود که با توجه به اینکه این دو بازیکن خوب هستند و شرایط تیم فشرده است بهتر است به تیم دیگری بروند تا بازی کنند. این دو بازیکن به تیم ما برخواهند گشت چون از لحاظ فنی و اخلاقی مورد تایید ما هستند. پیشنهاد خود برانکو بود که این دو بازیکن بروند.

زادمهر در پایان گفت: افتخار می کنیم بازیکنانی داریم که همه خواهانشان هستند. تنها هدف ما این است که آرامش تیم را حفظ کنیم. در فکر برگزاری یک بازی دوستانه بزرگ هستیم. یکی از راه های درآمدزایی همین مسئله است. نیت ما بر این است که این کار را انجام دهیم. باید ببینیم شرایط به چه ترتیبی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)