پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:قرار شد نژادفلاح به کارها ادامه دهد تا بعد از این قضیه حکم مدیرعاملی باشگاه برای دکترطاهری صادر شود.

دکتر محمدرضا زادمهر  در خصوص جلسه امروز هیات مدیره اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تا جعفر کاشانی به عنوان یکی از قدیمی ترین پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همانند سابق به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به کار خودش ادامه دهد. همچنین مصوب شد امروز حسین عبدی از بازیکنان خوب و کاپیتان اسبق پرسپولیس است به عنوان سخنگوی باشگاه به فعالیت بپردازد و از این به بعد تمامی اتفاقات مربوط به هیات مدیره و مسائل کلان باشگاه از طریق ایشان به رسانه ها منتقل می شود.

وی در خصوص انتخاب دکتر طاهری به عنوان سرپرست باشگاه خاطرنشان کرد: ایشان قبلا هم تجربه این کار را داشتند و امروز بعد از جلسه هیات مدیره اجماع به این نتیجه رسیدند جناب دکترطاهری به عنوان سرپرست باشگاه به فعالیت خود ادامه دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه نژادفلاح بعد از اینکه از جلسه بیرون آمد عنوان کرد هیات مدیره از خواسته همانند سابق به عنوان قائم مقام به کارش ادامه دهد بیان داشت: بله، هیات مدیره چنین صحبتی را مطرح کرد و قرار شد نژادفلاح به کارها ادامه دهد تا بعد از این قضیه حکم مدیرعاملی باشگاه برای دکترطاهری صادر شود.

دکترزادمهر در پایان تصریح کرد: در حال حاضر اعضای هیات مدیره بعد از جلسه در دفتر دکترسجادی به باشگاه پرسپولیس آمدند تا جلسه ای را در دفتر نژادفلاح برگزار کنند. بعد از جلسه حسین عبدی به عنوان سخنگوی باشگاه به تمامی سوالات پاسخ خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)