مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ‌اتفاقاتی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی رخ داد ربطی به باشگاه ندارد.

محمد رضا زادمهر در مورد قضاوت محمود رفیعی گفت:‌ داور در بعضی از صحنه‌ها یک سری تصمیمات گرفت که درست نبود، او باید برخی‌ خطاها را می‌گرفت. رفیعی با قطع بازی اعتراض خود را نشان داد درحالی که می‌شد یک دقیقه مانده را مدیریت کرد اما او بخاطر فضای باشگاه بازی را نیمه‌ تمام کرد.

 

سرپرست پرسپولیس درباره حواشی بازی پرسپولیس و داماش عنوان کرد: برای روز بد فوتبال متاسفم. عوامل مختلفی در این جریان دست داشت و بررسی آن نیاز به کارشناسی دارد اما هرطور که بخواهیم قضاوت کنیم فحاشی و توهین قابل قبول نیست. باشگاه مقصر این مسئله نیست و این مسئله ربطی به باشگاه ندارد. همه ما باید کار فرهنگی کنیم و این زمان می‌برد.

زادمهر تصریح کرد: این مسئله باید کارشناسی و از زوایای مختلف به آن نگاه شود. شاید اگر آن یک دقیقه را تحمل می‌کرد یکسری اتفاقات رخ نمی‌داد. در شهرستان‌ها الفاظ بدتری نثار بازیکنان می‌شود اما رفیعی با کاری که دیروز کرد نماد اعتراض شد و من معتقدم این مسئله باید در شهرستان‌ها هم پاک شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برخی از بازیکنان پرسپولیس شیطنت نکردند، گفت: بازیکنان ما به تصمیمات داور اعتراض نداشتند و پس از اخراج هم بیرون آمدند. این مسئله هم باید روی سکوها ریشه‌یابی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)