مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از لغو پرواز این تیم به تبریز گفت: پرواز عصر ما به دلیل شرایط نامناسب جوی لغو شد و امشب با پرواز بعدی راهی تبریز می شویم.

كاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران كه برای سفر به تبریز راهی فرودگاه مهرآباد شده بود پس از چند ساعت معطلی این محل را ترك كرد.

محمد زادمهر سرپرست باشگاه پرسپولیس در این خصوص چهارشنبه شب  گفت: پس از معطلی در فرودگاه به ما اعلام شد كه به دلیل شرایط نامناسب جوی پرواز عصر تهران به تبریز انجام نمی شود.

وی در خصوص زمان سفر پرسپولیس به تبریز گفت: هیچ مشكلی در این راستا وجود ندارد و با اقداماتی كه انجام دادیم ساعت 21:45 امشب و با پرواز بعدی تهران را به مقصد تبریز ترك می كنیم.

زادمهر كه برای هماهنگی سفر تیم پرسپولیس به تبریز در فرودگاه حضور داشت در ادامه خاطرنشان كرد: هم اكنون بازیكنان برای استراحت و همچنین صرف شام در هتل المپیك هستند و سپس راهی فرودگاه مهرآباد می شوند تا برای دیدار با تراكتورسازی به تبریز برویم.

 

پرسپولیسی‌ها 25 بلیط تهیه کردند تا کاروان قرمزپوشان امروز راهی تبریز شود. پیش از این قرار بود پرسپولیسی‌ها صبح فردا عازم تبریز شوند که با مخالفت شدید دنیزلی مواجه شد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس تهران ساعت 16:30 فردا پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف تراكتورسازی می رود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)