مرجع خبری پرسپولیس : کاندیدای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال، گفت: برای کاندیدا شدن در انتخابات فدراسیون فوتبال و یا پذیرش هرگونه سمتی در فوتبال ایران اهل لابی کردن نبوده و نیستم.

 

محمد زادمهر در خصوص معرفی وی توسط قریب به عنوان کاندیدای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: طی چند روز اخیر به غیر از قریب دوستان دیگری نیز در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و به بنده لطف داشتند.

 

وی درهمین خصوص افزود: قریب به صورت تلفنی با من تماس گرفت و در خصوص معرفی‌ام به عنوان کاندیدای نایب رئیسی اول خود در انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کرد و یکسری مسائل کلی نیز در این بین مطرح شد که من متوجه شدم دیدگاه‌های مشترک زیادی را در خصوص مسائل مختلف فوتبال داریم. به همین خاطر پیشنهاد آقای قریب را برای معرفی‌ام در انتخابات پذیرفتم اما قرار است که بزودی یک نشست رسمی با ایشان داشته باشم.

 

کاندیدای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: شناخت من و آقای قریب از یکدیگر به زمانی بازی می‌گردد که ایشان مدیرعامل باشگاه استقلال بود. آقای قریب به بنده لطف کرده و با توجه به سوابق و تجارب ورزشی‌ام من را به عنوان نایب رئیس اول خود در نظر گرفته است، همانطور که گفتم باید یک نشست رسمی با ایشان داشته باشم.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه برای کاندیدا شدن در انتخابات فدراسیون فوتبال و یا پذیرش هرگونه سمتی در فوتبال ایران اهل لابی کردن نبوده و نیست، خاطر نشان کرد: توصیه اصلی من به همه افرادی که در انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا شده‌اند این است که حتما از تجربه افرادی که در فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده‌اند بویژه از تجربیات ارزشمند روسای فدراسیون‌های قبلی بهره ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)