مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت كه پس از شهرآورد هفتاد و چهارم پايتخت درباره پذيرفتن سرپرستي اين تيم تصميم خواهد گرفت.

 

محمد زادمهر درباره پيشنهاد مدير عامل باشگاه پرسپوليس به وي براي پذيرفتن سرپرستي اين تيم گفت: من نيز مانند هر پرسپوليسي ديگر هر كاري براي كمك به تيم از دستم بر بيايد دريغ نمي كنم.

 

من در پرسپوليس متولد شده‌ام، در تيم‌هاي جوانان، نوجوانان و بزرگسالانش بازي كردم و حتي تحصيلاتم را در زماني كه در اين باشگاه بودم، به پايان رساندم.

 

وي ادامه داد: باشگاه پرسپوليس هميشه با من كمال همكاري را داشته است و به ويژه‌ در دوران دانشجويي‌ام كمك زيادي به من كرده است. بايد بگويم كه شخصيتم در پرسپوليس قوام گرفته و اين تيم را دوست دارم و هر كاري كه بتوانم براي موفقيتش انجام مي‌دهم.

 

زادمهر در ادامه با تاكيد بر گفته‌هاي پيشينش اظهار كرد: اكنون كه چند روز به شهرآورد پايتخت باقي‌مانده است، صلاح مي‌دانم به پيشنهاد باشگاه پرسپوليس جوابي ندهم تا بازيكنان و كادر فني تمام تمركزشان بر روي اين بازي مهم باشد. اگر خدا بخواهد پس از داربي با مسئولان تيم نشستي خواهيم داشت تا چارچوب‌هاي كار را مشخص كنيم.

 

بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس همچنين درباره برنامه‌هايش براي پذيرفتن سرپرستي اين تيم گفت: اميدوارم عضو تاثيرگذاري در باشگاه پرسپوليس باشم و نسبت به پيشرفتش بي تفاوت نباشم. سعي مي‌كنم مانند ساير پيشكسوتان پرسپوليس براي اين تيم يار خوبي باشم.

 

زادمهر در صورت پذيرفتن سرپرستي پرسپوليس بايد در جاي محمود خوردبيني بنشيند كه يكي از قديمي‌ترين پرسپوليسي‌هاي ايران است و در ادوار مختلف سرپرست اين تيم بوده است. زادمهر در اين رابطه گفت: محمودخان عزيز من است و حتي اين پيشنهاد را خود ايشان به من داده است. صحبت‌هاي زيادي با خوردبين و پروين داشتم و در واقع پذيرفتن سرپرستي پرسپوليس را بزرگان تيم به من تكليف كردند. خوردبين تجارب بسيار زيادي در اين پست دارد كه من از مشورتش استفاده خواهم كرد.

 

مدير عامل باشگاه پرسپوليس دوشنبه از پيشنهادش به محمد زادمهر براي پذيرفتن پست سرپرستي تيم فوتبال اين باشگاه خبر داده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)