پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شخصا به برانکو گفتم تحت هر شرایطی از تو و برنامه‌هایت حمایت می‌کنیم.

محمدرضا زادمهر در خصوص اولین برد پرسپولیس در لیگ پانزدهم، اظهار داشت: من از جمله افرادی هستم که خیلی کم مصاحبه می‌کنم، اما بعد از بازی با ذوب‌آهن وقتی فشار زیادی روی برانکو و تیم ایجاد شده بود، چند بار مصاحبه کرده و به این نکته تأکید داشتم که هیئت مدیره از کادرفنی حمایت می‌کند و با صحبت‌های خود به دنبال ایجاد آرامش در تیم بودم.

وی ادامه داد: هفته گذشته جدا از جلساتی که با برانکو داشتیم، خود من یک نشست جداگانه با او داشتم و به مدت یک ساعت با سرمربی تیم حرف زدم. در واقع هدفم این بود که به برانکو اطمینان و قوت قلب دهم که باشگاه از وی و برنامه‌هایش حمایت می‌کند و بهتر است او فقط روی مسائل فنی تمرکز کند و توجهی به مسائل حاشیه‌ای نداشته باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این‌باره تأکید کرد: به برانکو گفتم برای همه ما روشن است که پرسپولیس فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و اشتباهات داوری هم قرار نیست در بازی‌های آینده تکرار شود. باور کنید حتی اگر در بازی با فولاد هم شکست می‌خوردیم باز به حمایت‌مان از برانکو  ادامه می‌دادیم، از این جهت که جوانگرایی در تیم صورت گرفته و در نهایت این کاشت‌ها یک روز برداشت خواهد شد. البته امیدوارم بازی با فولاد شروع برداشت‌های ما باشد و این روند همچنان ادامه پیدا کند.

زادمهر در واکنش به این مسئله که بعضی از مسئولان باشگاه پرسپولیس هفته گذشته مذاکراتی را با بعضی از مربیان برای جانشینی برانکو داشتند، خاطر نشان کرد: این خبرها فقط در حد شایعه بود، چرا که باشگاه اصلاً به فکر انتخاب جانشین برای برنکو نبود. خود ما بارها این اطمینان را به برانکو دادیم که تحت هر شرایطی از وی حمایت می‌کنیم، مگر اینکه خودش شرایط را برای ادامه کار مهیا نبیند.

وی در پاسخ به این سؤال که در شرایط موجود آنها از برانکو انتظار قهرمان کردن پرسپولیس را دارند یا خیر؟، گفت: در حال حاضر باید دنبال این باشیم که اختلاف‌مان را با صدر جدول کم کنیم و جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. همه تیم‌های بزرگ و پرطرفدار برای قهرمانی می‌جنگند و تیم ما هم این پتانسیل را دارد که یک مدعی جدی برای قهرمانی باشد و امیدواریم با حمایت هواداران این اتفاق رخ دهد. در هر صورت جلب رضایت هواداران مهمترین هدف مجموعه پرسپولیس است. فراموش نکنید تیم ما جوان است و ممکن است در راه سختی که در بازی‌ها پیش‌رو داشته باشد، اشتباهاتی مرتکب شود، اما قطعاً این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به کیفیت بالای فنی این تیم یادآور شد: شما اگر از کیفیت تیم تعریف کنید بهتر است تا من که عضوی از این باشگاه هستم. جای خوشحالی دارد که از کیفیت بالای بازی پرسپولیس صحبت می‌شود و ما بسیار خوشحال خواهیم شد که تیم‌مان هم فوتبال زیبا ارائه دهد و هم نتیجه بگیرد.

زادمهر درباره عدم انتخاب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس و مشکلات مالی که در آینده‌ای نزدیک گریبانگیر این باشگاه خواهد شد، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که با بررسی گزینه‌های موجود بهترین انتخاب را برای اسپانسری باشگاه داشته باشیم. در حال حاضر می‌توانیم خیلی سریع با یک شرکت قرارداد امضا کرده و اسپانسر خود را معرفی کنیم، اما به دنبال این هستیم که بهترین انتخاب را داشته باشیم تا در آینده کمترین مشکلات را در مسائل مالی داشته باشیم.

وی در رابطه با زمان انتخاب مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس نیز تصریح کرد: من همین جا اعلام می‌کنم چنانچه پیشکسوت یا فردی هست که بتواند در باشگاه پرسپولیس قبول مسئولیت کند و باری از دوش بردارد، جلو بیاید. شرایط امروز باشگاه پرسپولیس چندان مساعد نیست و واقعاً هر کس که ‌می‌تواند با قبول مسئولیت در باشگاه کمکی به باشگاه کند با کمال میل از وی استقبال خواهیم کرد، چرا که هدف همه ما سربلندی باشگاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)