پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که تغییر مدیرعامل این باشگاه غیر کارشناسانه بوده و این تصمیمات به سود ورزش کشور نیست.

درباره تغییر و تحولات باشگاه پرسپولیس و کنار گذاشته شدن  محمد رویانیان از سمت مدیریت این تیم گفت: هر کسی تا راه و چاه یاد را می‌گیرد و آزمون و خطاها را پشت سر می‌گذارد شخص دیگری جایگزین او می‌شود. این تصمیم‌های غیر کارشناسانه در ورزش خوب نیست و به آن آسیب می‌زند.

وی افزود: پرسپولیس به دو بخش  بیرونی و درونی تقسیم می‌شود. در بخش بیرونی امکانات و کارهای خوبی مانند تاسیس دانشگاه و ایجاد تیم‌های پایه انجام شد ولی از طرف دیگر ماجرا خبری ندارم که چه اتفاقاتی افتاده و در نهایت این تصمیم گرفته شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا جا به جایی مدیریتی در این باشگاه روی کار تیم تاثیرگذار خواهد بود یا خیر عنوان کرد: این موضوع نباید روی تیم تاثیر بگذارد چون رویانیان در مصاحبه‌هایش می‌گفت شرایطی را به وجود آورده که ادامه‌دار خواهد بود و این ادعا را هم با مستندات مطرح می‌کرد. امیدوارم با رفتن یک فرد تیم دچار مشکل نشود.

زادمهر در مورد گزینه‌هایی که برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح می‌شود گفت: سجادی در ورزش کار کرده و کامبوزیا هم در فدراسیون شطرنج بوده است. محمود خوردبین نیز جزو گزینه‌ها است و تجربه خوبی دارد اما چون از اتفافات طرف دیگر خبر ندارم چندان در این زمینه نمی‌توانم کمک کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که مدیرعامل بعدی باید پرسپولیس باشد یا خیر تاکید کرد: خوردبین در پرسپولیس بازی کرده و از پیشکسوتان این تیم است. باید از تجربه این افراد استفاده کرد. دوستان دیگری هم هستند که به پرسپولیس علاقه‌مندند و باید شرایطی به وجود بیاید و از حضور این افراد استفاده شود. هر کسی که برای پرسپولیس فعالیت می‌کند تلاشش قابل تقدیر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)