پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت:طاهری طی چند روز آینده به تهران بازمی گردد و سپس جلسه هیات مدیره را در اولین فرصت برگزار می کنیم.

محمدرضا زادمهر در رابطه با درگذشت هوادار پرسپولیس و انتقاد خانواده وی از مسئولان باشگاه اظهار داشت: آنطور که من اطلاع پیدا کردم نمایندگانی از سوی باشگاه پرسپولیس بعد از درگذشت این هوادار پیگیر وضعیت وی بودند. حتی بلافاصله بعد از بازی سایت باشگاه نیز این اتفاق را به فاصله وی تسلیت گفت.

وی ادامه داد: البته در یک هفته اخیر جلسه ای نداشتیم اما آنطور که هماهنگی رخ داده بود، نمایندگانی از سوی باشگاه با این خانواده در ارتباط بودند. به هر حال این هوادار نیز عزیز ماست و از این پس نیز سعی می کنیم هر کاری که لازم باشد، برای خانواده اش انجام دهیم. این یک اتفاق تلخ بود که امیدوارم دیگر تکرار نشود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه در چند روز اخیر اکثر اعضا در سفر به سر می بردند، تصریح کرد: به جز طاهری هیچ کس در سفر نیست. کاشانی هم برای این 3 روز تعطیلی به سفر رفته بود و دلیلی نمی بینم که بیشتر از این درباره سفرهای خصوصی افراد توضیح بدهم. طاهری طی چند روز آینده به تهران بازمی گردد و سپس جلسه هیات مدیره را در اولین فرصت برگزار می کنیم. بالاخره در روزهای اخیر تعطیلاتی وجود داشته و کار زیادی در باشگاه نبود.

زادمهر در واکنش به انتقادات برخی کارشناسان از اردوی پرسپولیس در کیش و اینکه بار فنی زیادی نداشته، گفت: این اردو پیشنهاد سرمربی بود که هیات مدیره نیز با آن موافقت کرد. با توجه به شرایط آب و هوایی تهران من این اردو را مثبت می بینم و به نظرم کاملا اقداماتی که برانکو انجام می دهد هدف دار است. در چنین اردوهایی برنامه های تفریحی برای بالا بردن میزان روحیه بازیکنان نیز انجام می شود.

وی درباره شایعه پیشنهاد تراکتورسازی به برانکو ایوانکوویچ اذعان داشت: اولا برانکو با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد. ثانیا او یک شخصیت کاملا حرفه ای دارد که تمام اصول را رعایت می کند. یکی از دلایل پیشرفت برانکو نیز همین است. نباید به این شایعات خیلی توجه کنیم.

عضو هیات مدیره در پایان در خصوص اینکه گفته می شود برانکو با باشگاه در پرداختی هایش مشکل دارد، گفت: چنین چیزی درست نیست. حتی اگر هم باشد، برانکو اجازه نمی دهد موضوعات میان خودش و باشگاه به رسانه ها کشیده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)