پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی های قابل قبولی از خود نشان داده و برانکو ثابت کرده مربی باهوش و کاربلدی است.

محمد زادمهر، پیش از آغاز جلسه هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: بعد از چند جلسه ای که وقفه پیش آمد، امروز جلسه هیات مدیره برگزار می شود. بیشتر در این جلسات درباره موضوعات کلی صحبت می شود. بحث های مالی، معوقات و مطالبات سال های گذشته، همین طور موضوعات مربوط به تیم پرسپولیس و تیم های پایه بررسی می شود و موضوعات جزئی پیگیری نمی شود. جلسات بسیار دقیق و تخصصی است. امروز نیز مباحث این چند هفته بررسی خواهد شد.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در این چند بازی افزود: در برابر گسترش فولاد بازی بسیار خوبی ارائه دادیم. تیم گسترش تیم بسیار دونده و خوبی نشان داد که در این بازی سوشا مکانی عملکرد بسیار خوبی داشت. در بازی با نفت تهران کمی بدشانس بودیم و نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و دو امتیاز را از دست دادیم.

زادمهر در پایان گفت: تیم پرسپولیس بازی های قابل قبولی از خود نشان داده و برانکو ثابت کرده مربی باهوش و کاربلدی است. امیدوارم بتواند این روند را ادامه دهد تا در انتهای فصل به جام قهرمانی دست پیدا کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)