پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: با هزینه هایی که برای تیم انجام داده بودیم انتظار نداشتیم از جام حذفی کنار برویم.

محمد زادمهر درباره عدم حضورش در ایران اظهار داشت: بنده مدتی در کشور نبودم و در سفر به سر می بردم اما دنیا، دنیای ارتباطات است و از اتفاقات باشگاه به خوبی مطلع بودم. بازی تیم برابر قشقایی شیراز را هم دیدم و مثل همه هواداران ناراحت شدم. برای این تیم هزینه شده است و ما توقع مان بیشتر بود و می دانستیم جام حذفی مسیر کوتاهی برای رسیدن به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است. اما از این مسیر کوتاه استفاده نکردیم. حالا باید همه فکرمان را روی لیگ برتر بگذاریم و از اتفاقات جام حذفی درس بگیریم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: اسپانسر قلب تپنده باشگاه است و ما فقط از طریق اسپانسرمان درآمد داریم. وقتی مشکلاتی در راه فعالیت اسپانسر ایجاد می شود بالطبع باشگاه نیز آسیب می بیند. باشگاه بارها خواهش کرده است که در تلویزیون در روز بازی های پرسپولیس سامانه هواداری خودمان یعنی 3090 تبلیغ شود اما این اتفاق رخ نداده است. ما درخواست غیرمنطقی نداریم. این که در روز بازی پرسپولیس سامانه دیگری تبلیغ شود موجب می گردد تا هوادار ما گیج شود و نداند کدام سامانه متعلق به پرسپولیس است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه گفت: در این زمینه اقداماتی شده است و قرار است آقای طاهری در جلسه بعدی هیات مدیره که احتمالا بعد از بازی با نفت برگزار خواهد شد گزارشی را در این زمینه ارائه کند.

زادمهر درباره آخرین وضعیت آنتونی گولچ مدافع استرالیایی گفت: این بحث جزئیاتی دارد که قرار شده آقای طاهری به آنها بپردازد. پرونده در فیفا به جریان افتاده و باشگاه آن را پیش می برد.

وی درباره بحث جدایی احتمالی علی اکبر طاهری از باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع شایعه است. ممکن است ایشان پیش از این بر سر بحث سامانه ناراحتی هایی داشته اما اکنون به کار خودشان ادامه می دهد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیم ملی در بازی با کره جنوبی گفت: تیم ملی بسیار خوب بازی کرد و فکر می کنم یکی از بهترین بازی ها بود. لیگ آماده موجب می شود که تیم ملی هم آماده باشد. ضمنا شعور فنی آقای کی روش هم به این قضیه کمک کرده است. من معتقدم تیم ملی هم به جام جهانی می رود و هم در آنجا شگفتی می آفریند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیران پرسپولیس قصد ندارند اختلاف بین برانکو و کی روش را از بین ببرند گفت: ما هرکاری که لازم باشد انجام می دهیم اما مسلما اختلاف از طرف آقای برانکو نیست. من شخصیت برانکو را می شناسم. او انسانی بسیار آرام است. اگر هم قرار باشد اختلافات کنار گذاشته شود به نظر من این کار وظیفه آقای پیروانی است.

زادمهر درباره فیکس بازی کردن رامین رضائیان در تیم ملی و نیمکت نشینی اش در پرسپولیس گفت: این نظر سرمربی تیم ملی است که رامین فیکس بازی کند و در پرسپولیس هم آقای برانکو نگاه دیگری دارد. ما به هر دو سرمربی و نظراتشان احترام می گذاریم.

زادمهر در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیسی ها نگران این نیستند که داور مسابقه امروز تیم شان برابر نفت تحت تاثیر اتفاقات بیرون زمین قرار بگیرد گفت: بنده با تیم خودمان کار دارم و نمی خواهم درباره تیم مقابل صحبتی کنم. نگران بازی امروز هم نیستم. امیدوارم تیم ما مثل بازی با سپاهان عمل کند و با کسب موفقیت در بازی امروز شکست در جام حذفی را جبران کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)