پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا این لحظه سیاسی برای اسپانسری باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی نکرده است.

محمدرضا زادمهر در خصوص نشست امروز (دوشنبه) اعضای هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: نمونه چنین جلساتی زیاد در باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود تا هر چه زودتر اسپانسر باشگاه تعیین و شرایط را برای حضور قدرتمندانه تیم در لیگ پانزدهم فراهم کنیم.

وی درباره اینکه خروجی جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چه بوده است، یادآور شد: در این نشست در خصوص اسپانسر و گزینه‌های مدنظر باشگاه در این زمینه بحث شد. بحث نقل‌وانتقالات و جذب بازیکنان جدید و مسائل مربوط به اردوی تیم در ترکیه نیز موضوعات دیگر جلسه بود. هدف ما این است که نهایت استفاده را از زمانی که تا شروع لیگ داریم، ببریم و تصمیمات درستی را اتخاذ کنیم.

زادمهر در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه پرسپولیس مهاجم صربستانی مدنظر برانکو را جذب نکرد، گفت: باشگاه هیچ بازیکن خارجی را بدون شرکت در تمرینات جذب نخواهد کرد، مگر اینکه او کارنامه فوتبالی خیلی خوبی داشته باشد.

وی درباره اینکه چه زمانی اسپانسر باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد، عنوان کرد: گزینه‌های خیلی خوبی به ما معرفی شده‌اند که مذاکرات با آنها صورت گرفته و در نهایت تا پایان این هفته بهتری گزینه را برای اسپانسرینگ باشگاه انتخاب خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا حمیدرضا سیاسی این شانس را دارد که اسپانسر باشگاه پرسپولیس شود یا نه، خاطرنشان کرد: هر فرد یا شرکتی که شرایط بهتری داشته باشد اسپانسر باشگاه پرسپولیس خواهد شد، البته تا این لحظه سیاسی برای اینکه اسپانسر باشگاه پرسپولیس شود اعلام آمادگی نکرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)