پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب حمیدرضا سیاسی را به عنوان مدیرعامل اقدامی مثب ارزیابی کرد و گفت: سیاسی قبلا در امور مهمی مدیریت کرده و قطعا از عهده مدیرعاملی پرسپولیس بر می‌آید.

محمد زادمهر به انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و ضمن بیان مطلب فوق گفت: هیات مدیره وظیفه سیاست گذاری باشگاه را دارد و فرد مدیرعامل وظیفه اجرای مصوبات را به عهده خواهد داشت. پیش از این سیاسی در امور دیگری مدیریت کرده و با توجه به اینکه ایشان اسپانسر پرسپولیس به حساب می‌آید به نظر می‌رسد مشکلات مالی تیم کمتر از گذشته شود.

وی با تمجید از بهروز منتقمی که پیش از این عنوان می‌شد قرار است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود، خاطرنشان کرد: منتقمی از استخوان خرد کرده های ورزش است و در این مدتی که وظیفه سرپرستی باشگاه را به عهده داشت به بهترین نحو ممکن از انجام امور برآمد. اما رای هیات رئیسه انتخاب سیاسی بود و قطعا از این بعد رابطه هیات مدیره و مدیرعامل بهتر از قبل می‌شود.

زادمهر در ادامه و در پاسخ به این پرسش که اگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بود در این شرایط ویژه از قلعه نویی حمایت می‌کرد یا نه گفت: قطعا اگر بنده آنجا سمت داشتم از سرمربی تیم حمایت می‌کردم چرا که قلعه نویی با استقلال قهرمانی‌های زیادی را به دست آورده است. اما یادتان نرود که فوتبال بالا و پائین دارد و نمی‌شود همواره در اوج بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان به اهمیت کمیته فنی اشاره داشت و تصریح کرد: تصمیمات اصلی هر باشگاه از جمله همین موضوع اخیر استقلال را باید کمیته فنی بگیرد. متاسفانه در ایران به اشتباه این موضوع جا افتاده است که کمیته فنی کارش خالت در کار سرمربی است در صورتی که هرگز اینچنین نیست. اگر کمیته فنی به صورت محکم پای کار باشد خیلی از مشکلات امروز برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به وجود نمی‌آمد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)