پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت:چون فقط یک ملی پوش داریم، اردوی دبی بهترین فرصت برای آماده سازی است.

محمد زادمهر  در رابطه با بازگشتش به ایران و رسیدگی به امور پرسپولیس اظهار داشت: چند روزی است که به ایران بازگشتم و قرار است که دوشنبه اولین جلسه هیات مدیره برگزار شود تا در خصوص مسائل مختلف بحث کنیم. از سویی تیم هم به دبی رفته است و بازیکنان خودشان را برای حضور در نیم فصل دوم آماده می کنند.  فکر می کنم این اردو فرصت خوبی برای آماده سازی بازیکنان است زیرا همه در آن حضور دارند و فقط یک بازیکن در تیم ملی داریم.

وی درباره اینکه در جلسه دوشنبه هیات مدیره بحث انتخاب مدیرعامل مطرح می شود، تصریح کرد: هنوز دستور جلسه ای به دست من نرسیده است و نمی دانم این مساله در این جلسه مشخص می شود یا خیر.

عضو هیات مدیره در واکنش شایعه مدیرعاملی اش نیز گفت: من به دلیل کارهایی که دارم، نمی توانم این سمت را قبول کنم. برای مدیرعاملی باید تمام وقت در اختیار باشگاه باشم اما من این امکان را ندارم.

زادمهر در رابطه با 2 پیروزی متوالی تیم ملی در جام ملت ها عنوان کرد: مثل تمام ایرانیان که از 6 امتیاز شیرین تیم ملی خوشحال هستند، من هم چنین حسی دارم. تصور می کنم بازی بعدی ما مقابل امارات از سویی می تواند حساس باشد و از سویی دیگر یک دیدار تدارکاتی خوب. معیار این دیدار با 2 بازی قبلی متفاوت است زیرا ما فقط باید حمله کنیم و بازی را ببریم تا صدرنشین نشویم.

وی با اشاره به حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی افزود: در این 2 بازی 3 بازیکن جدید و جوان به ترکیب تیم ملی اضافه شدند که عالی کار کردند. اینها از سرمایه های خوب فوتبال ما هستند که البته مثل آنها را زیاد داریم. این روزها احسان حاج صفی را می بینید که با وجود سن نسبتا پایینش تجربه بسیار بالایی دارد و ستاره تیم ملی است. ما از اینطور بازیکنان برای تیم ملی می خواهیم که در جوانی به اوج پختگی برسند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان در خصوص احتمال رویارویی با ژاپن گفت: اگر من می گویم که تیم ملی باید صدرنشین شود، به خاطر این نیست که با ژاپن روبه رو نشویم زیرا اگر می خواهیم به فینال برسیم، باید تمام حریفان را از پیش رو برداریم. فیفا هم ما را بالاتر از ژاپن دانسته، پس چرا ما باید از آنها بترسیم؟ این ژاپنی ها هستند که باید از رویارویی با تیم اول آسیا هراس داشته باشند و ما نیز خودمان را ثابت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)