مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه سرخپوشان نیاز به یک مربی بزرگ بین المللی دارند، گفت: اگر قرار است باشگاه پرسپولیس برای آوردن یک مربی متوسط هزینه زیادی را متحمل شود، بهتر است مسئولان این باشگاه فرصت هدایت تیم را به عاشوری و زومدیک بدهند.

 

محمد زادمهر در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و اینکه وی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، گفت:

پرسپولیس تیم بزرگی است و نیاز به یک مربی بزرگ دارد. بنابراین مربی که می‌خواهد هدایت این تیم را برعهده گیرد باید دارای کارنامه بین المللی باشد.

 

وی در ادامه افزود: به نظر من سرمربی تیم پرسپولیس باید از فوتبال آسیا و ایران شناخت داشته باشد و اگر این طور نباشد نیاز به زمان دارد تا شناخت پیدا کند. به عنوان نمونه دیدگاه کی‌روش به فوتبال ایران قبل از اینکه به ایران بیاید با زمان کنونی قابل قیاس نیست.

 

زادمهر ضمن تاکید براینکه درحال حاضر مربی داخلی با توجه به جوی که وجود دارد نمی‌تواند مشکلات پرسپولیس را برطرف کند، گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون با چند مربی مذاکره کرده‌اند که هرکدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند. من اعتقاد دارم که پرسپولیس نیاز به یک مربی بزرگ بین المللی دارد، چون موفقیت در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی برای این تیم دارد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود سه ماه تا آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است، مربی جدید از زمان کافی برای آماده سازی تیم برخوردار خواهد بود. ضمن اینکه پرسپولیس در این فصل می تواند سهمیه حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده را نیز کسب کند و نباید این فرصت را به راحتی از دست بدهد.

 

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: اگر قرار است که پرسپولیس برای آوردن یک مربی متوسط در نیم فصل هزینه زیادی را متحمل شود به نظر من بهتر است که فرصت هدایت پرسپولیس به عاشوری و زومدیک که در حال حاضر شناخت خوبی از تیم پیدا کرده‌اند داده شده و برای جذب چهار یا پنج بازیکن با کیفیت در نیم فصل هزینه شود. چیزی که تیم پرسپولیس در شرایط فعلی در خطوط دفاع، میانی و حمله به آن نیاز مبرم دارد.

 

وی همچنین تاکید کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس می توانند هزینه استخدام مربی درجه دو خارجی را روی تیمهای امید و پایه باشگاه صرف کنند تا سال آینده شاهد حضور پدیده‌های جوان در تیم بزرگسالان پرسپولیس باشیم. من بازیکنانی را در تیمهای امید و جوانان پرسپولیس دیده‌ام که فقط نیاز به توجه و اعتماد به نفس دارند.

 

زادمهر در خاتمه تصریح کرد: با این شرایط می‌توان گفت که مسئولان باشگاه پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب دقت زیادی برای انتخاب سرمربی داشته باشند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)