پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت:درست است که تیم ملی بازی تدارکاتی خوبی نداشت اما سابقه ما، لیگ ما، بازیکنان ما جلوتر از بحرین هستند.

محمد زادمهر در رابطه با زمان بازگشتش به ایران برای پیگیری اتفاقات پرسپولیس اظهار داشت: من 26 دیماه در تهران هستم اما همین حالا هم مسائل باشگاه را مو به مو دنبال می کنم. من با کاشانی و کلانی در تماس هستم و باید باور کنیم که دیگر دنیای ارتباطات است و فاصله ها زیاد مهم نیست. حتی در این مدت با درخشان نیز چند بازی صحبت کردم اما مشکل اصلی پرسپولیس مسائل مالی است.

وی ادامه داد: در یک مقطعی سیاسی به عنوان اسپانسر باشگاه فعالیت می کرد اما بعد از مشکلی که برای او پیش آمد، دیگر برنامه ها کمی به هم ریخت. با وجود این شرایط در نیم فصل بازیکنانی جذب شدند و سعی شده که تیم قوی تر ظاهر شود. امیدوارم که با تمرین و کار بیشتر در ادامه فصل شرایط پرسپولیس بهتر شود.

پیشکسوت فوتبال ایران که در آمریکا حضور دارد در رابطه با شور و حال ایرانی ها در این کشور در آستانه نخستین دیدار ایران در جام ملتهای آسیا تصریح کرد: در قشری از ایرانیانی که اینجا با آنها در ارتباط هستم، این شور و اشتیاق را می بینم که خیلی جدی اخبار مربوط به تیم ملی ایران را دنبال می کنند. برخی از ایرانیانی که اینجا هستند، اطلاعاتی دارند که واقعا قابل تقدیر است. بخش اعظمی از بازدید کننده سایتهای ایرانی، کسانی هستند که در اینجا زندگی می کنند.

وی همچنین اضافه کرد: در جام جهانی هم ایرانیان مقیم آمریکا بسیار جدی بازیهای تیم ملی را دنبال می کردند و حتی بعد از بازی خوب ایران مقابل آرژانتین جشن گرفتند و شیرینی پخش کردند. مطمئن باشید ایرانیان هر جای دنیا که باشند، نتایج تیمهای ورزشی کشورشان را دنبال می کنند. خودم سال گذشته در آمریکا بودم که تیم کشتی و والیبال به اینجا آمد و برای تشویق آنها مردم زیادی به سالن رفته بودند. تا به حال ندیدم که تیمی آسیایی به آمریکا بیاید و چنین جمعیتی برای تشویقش آمده باشند.

زادمهر در پایان در رابطه با دیدار ایران و بحرین خاطرنشان کرد: درست است که تیم ملی بازی تدارکاتی خوبی نداشت اما سابقه ما، لیگ ما، بازیکنان ما جلوتر از بحرین هستند. فکر می کنم با تلفیقی از جوانان و باتجربه ها در این جام شرکت کنیم. یکی از هنرهای کی روش این اردوهای طولانی مدت بوده است. بحرین یک فوتبال تاخیری ارائه می دهد و بازی فردا سخت است اما من مطمئنم که برنده این بازی می شویم چون خلاقیت بازیکنان ما بیشتر است و در ضربات ایستگاهی بهتر عمل می کنیم. بازی اول برای ما خیلی مهم است و در واقع با شکست بحرین نیمی از راه صعود را می رویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)